Er det for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2014

Trekløver(:

M_V skriver:

Nej her har min datter haft juniordyne fra hun var 5 måneder efter anbefaling frs sp. Hun er en meget lang baby, og hun fik altid skubbet dynen af sig. Det er blevet meget bedre efter hun har fået juniordyne.

Og hun kan godt sparke juniordynen af uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Nej her har min datter haft juniordyne fra hun var 5 måneder efter anbefaling frs sp. Hun er en meget lang baby, og hun fik altid skubbet dynen af sig. Det er blevet meget bedre efter hun har fået juniordyne.

Marcus skubber også sin dyne af hele tiden og bliver meget kold da han ikke vil have noget med ben og fødder når han skal sove

Anmeld

25. februar 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Marcus skubber også sin dyne af hele tiden og bliver meget kold da han ikke vil have noget med ben og fødder når han skal sove

Så ville jeg helt sikkert fare ud og få fat i en større dyne, hvis du ved han godt kan sparke den af. Kan du ikke give han heldragt på til natten? Eller falder han så ikke i søvn.. ?

Anmeld

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Så ville jeg helt sikkert fare ud og få fat i en større dyne, hvis du ved han godt kan sparke den af. Kan du ikke give han heldragt på til natten? Eller falder han så ikke i søvn.. ?

Han kan sparke både min og hans fars dyne af så kan han vel også sparke en junior dyne af hehe.

Nej han bliver tosset hvis han skal sove med det på,

Anmeld

25. februar 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Han kan sparke både min og hans fars dyne af så kan han vel også sparke en junior dyne af hehe.

Nej han bliver tosset hvis han skal sove med det på,

Ja det burde han kunne så

Det kan være han er bare er et meget varmt barn

Anmeld

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Ja det burde han kunne så

Det kan være han er bare er et meget varmt barn

Det er han, det er faktisk næsten jeg giver ham for meget tøj på når vi skal ud,

Anmeld

25. februar 2014

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Er det for tidligt og give min søn en junior dyne han er 5 mdr og 5 dage. Men det lignere babydynen er for lille

Nej, det er det ikke - Oliver ligger med sin nu, ellers sparker han den af 

Anmeld

25. februar 2014

Chris86

M_V skriver:

Og hun kan godt sparke juniordynen af uden problemer

Lig siden vores begyndte at flytte det mindste på sig, har jeg vendt dynen på dn anden led, da de ellers altid endte at ligge uden dyne...
Vores har begge fået juniordyne omkring otte mdr ca. Før "turde" jeg ik helt
Men så læng baby ka mosle med en så stor dyne, ja så er det vel ok

Anmeld

25. februar 2014

charlottekri

Her gav vi knægten en vokse dyne i den alder. Har aldrig kunnet se ideen i hverken juniordyne eller juniorseng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.