Er det for tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.030 visninger
18 svar
2 synes godt om
25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Er det for tidligt og give min søn en junior dyne han er 5 mdr og 5 dage. Men det lignere babydynen er for lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Maja88

MiichellaMalou skriver:

Er det for tidligt og give min søn en junior dyne han er 5 mdr og 5 dage. Men det lignere babydynen er for lille

Nej er det ikke... så længe han kan sparke den af

Anmeld

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Maja88 skriver:

Nej er det ikke... så længe han kan sparke den af

Han kan sparke vores dyner af, så kan han også sparke den af går jeg stærkt ud fra. Tror nemlig babydynen irritere ham

Anmeld

25. februar 2014

De3Guldklumper

MiichellaMalou skriver:

Det synes jeg ikke - mine de to store har begge fået junior dyne da de blev 4 mdr.

Anmeld

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Pylle3 skriver:

Det synes jeg ikke - mine de to store har begge fået junior dyne da de blev 4 mdr.

Ja så kan jeg da sagtens få købt en, bare en af mine veninder sagde det ve farligt fordi han så ikke kunne sparke den af

Anmeld

25. februar 2014

Maja88

MiichellaMalou skriver:

Ja så kan jeg da sagtens få købt en, bare en af mine veninder sagde det ve farligt fordi han så ikke kunne sparke den af

Så længe han kan sparke den af så er der ingen problemer

Anmeld

25. februar 2014

Lukas&Liam<3

Lukas fik sin junior dyne da han var 5 måneder.

Anmeld

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Maja88 skriver:

Så længe han kan sparke den af så er der ingen problemer

Det må han da næsten kunne når han kan sparke vores af

Anmeld

25. februar 2014

MorTilEn2013Dreng

Maria&Lukas skriver:

Lukas fik sin junior dyne da han var 5 måneder.

Så tror jeg også bare jeg køber en han sover jo også kun i langærmede body da han ikke vil have noget på ben og fødder, og han er tit kold men bliver ved med at sparke den væk.

Anmeld

25. februar 2014

Trekløver(:

MiichellaMalou skriver:

Nej her har min datter haft juniordyne fra hun var 5 måneder efter anbefaling frs sp. Hun er en meget lang baby, og hun fik altid skubbet dynen af sig. Det er blevet meget bedre efter hun har fået juniordyne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.