Hulu-bulu-Ali-bali-buu hvor er du henne????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2009

anna-jonas

Hun er da vildt dygtig...............Ida kan faktisk ikke ret meget, og de er jo næsten lige gamle. Ida er født d. 1 marts, 5 uger før tid.
Vi skal til fys. med hende igen i morgen..............så vi kan få vurderet hende, og få fif til "øvelser" vi kan lave med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Hun er da vildt dygtig...............Ida kan faktisk ikke ret meget, og de er jo næsten lige gamle. Ida er født d. 1 marts, 5 uger før tid.
Vi skal til fys. med hende igen i morgen..............så vi kan få vurderet hende, og få fif til "øvelser" vi kan lave med hende.

Malucca er jo født 6 uger før tid, men det er også først lige nu, hun pludselig er begyndt at rykke. Og der er stadig mange ting hun ikke kan i forhold til sin alder....
Ida-musen skal nok komme efter det Får du nogle gode tips imorgen vil jeg da meget gerne høre om det

HVordan går det ellers med hende?

Knus Trine der også "mistede" Malucca idag....

Anmeld

5. august 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

He, he

Mor skal da ikke have det alt for nemt. Nej, det går pluselig hurtigt og lige pludselig undre man sig over hvor en lille baby er blevet af.

Ihhh ja mit LILLE pus på 1395g er ski blevet stor.... Bliver helt ked når jeg tænker at nu er næsten det ½ af min barsel forbi

Men det er nu også sjovt at være mor nu... Alle de nye narestreger hun har lært når hun har sovet

Anmeld

5. august 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Malucca er jo født 6 uger før tid, men det er også først lige nu, hun pludselig er begyndt at rykke. Og der er stadig mange ting hun ikke kan i forhold til sin alder....
Ida-musen skal nok komme efter det Får du nogle gode tips imorgen vil jeg da meget gerne høre om det

HVordan går det ellers med hende?

Knus Trine der også "mistede" Malucca idag....

Jep, det skal jeg nok, Trine.

Knus Mette

Anmeld

6. august 2009

Vingummien

Nårh hvor er hun sød hehe. Men man kigger lidt når de er væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.