Hulu-bulu-Ali-bali-buu hvor er du henne????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. august 2009

Klumpe-dumpe

Ja jeg kunne så ikke finde Malucca i dag, pist væk var hun....

Jeg havde lagt hende på legetæppet under HR. bi og Bamse... Var så lige ude på altanen og på wc....

Da jeg så kommer ind i stuen igen, er prutten ski væk.... PIST væk. Ingen Malucca på tæppet...

Kan så høre, hun skælder ud og griner helt vildt på skift....

Hmmm, prutten har så møffe sig ind under spisebordet. som står i modsatte ende af stuen Hun ligger stadig på ryggen, så hun har så valgt at møffe turen hele vejen hen af gulvet på ryggen....

Ja ja måske jeg skal sætte en snor på hende, så jeg frem over har helt styr på ungen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2009

Dictes mor

Hi hi sikke en akrobat Der bliver helt sikkert en del at holde øje med

Anmeld

5. august 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Ja jeg kunne så ikke finde Malucca i dag, pist væk var hun....

Jeg havde lagt hende på legetæppet under HR. bi og Bamse... Var så lige ude på altanen og på wc....

Da jeg så kommer ind i stuen igen, er prutten ski væk.... PIST væk. Ingen Malucca på tæppet...

Kan så høre, hun skælder ud og griner helt vildt på skift....

Hmmm, prutten har så møffe sig ind under spisebordet. som står i modsatte ende af stuen Hun ligger stadig på ryggen, så hun har så valgt at møffe turen hele vejen hen af gulvet på ryggen....

Ja ja måske jeg skal sætte en snor på hende, så jeg frem over har helt styr på ungen....

Hehe
Hvor sjovt at hun havde møffet sig fremad på ryggen

Anmeld

5. august 2009

Bondepigen

Haha, det samme har Emma gjort, da hun var mindre. Der var helt stille da jeg kom ind i stuen ikke en lyd....Så jeg var lige ved at tro, hun var stukket af, men så lå hun langt inde under sofabordet på ryggen...

Anmeld

5. august 2009

NaFe

Hahaha..vor er hun gooood altså.... Ja feluca ligger faktisk under sofabordet lige nu...det er bare ynglingstedet... De gør altså de sjoveste ting nogen gange..

Anmeld

5. august 2009

Jules

Hihi...det er så herligt når de begynder på det
Hun skal nok blive "væk" massere af gange i løbet af den næste tid...smiler

Anmeld

5. august 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Hehe
Hvor sjovt at hun havde møffet sig fremad på ryggen

Det er faktisk ikke fremad, men bagud... Altså hun gør det baglæns

Hun kan ikke trille fra ryg til maven endnu, har været ked hun ikke gjorde det. MEN MEN det er da hvis meget godt indtil videre

Anmeld

5. august 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Det er faktisk ikke fremad, men bagud... Altså hun gør det baglæns

Hun kan ikke trille fra ryg til maven endnu, har været ked hun ikke gjorde det. MEN MEN det er da hvis meget godt indtil videre

Hahaha, jamen det har hun jo heller ikke brug for når den anden måde virker

Anmeld

5. august 2009

Vinker

Hahaaa hvor kært  Nu begynder det for alvor at gå stærkt med at komme rundt - der findes jo åbenbart mange måder at gøre det på

Niklas Emil er også alle steder for tiden så vi leger også tit gemmeleg hihi

Anmeld

5. august 2009

Karo

He, he

Mor skal da ikke have det alt for nemt. Nej, det går pluselig hurtigt og lige pludselig undre man sig over hvor en lille baby er blevet af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.