Den søde hemmelighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

FrkGranger

Begge familier fik det afvide 12+ efter nf og vi sagde det ikke vi havde lavet en fin pakke med en kopi af scanningsbilledet og så måtte de jo se, min mor var hurtigt på Facebook og så måtte jeg jo også heller offentlig gøre det.

Men det var svært at holde hemmeligt da jeg havde mange kramper og smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Mariam90

HeidiFB skriver:

Hvor langt var I henne, da I valgte at fortælle jeres familier om spiren?

Fortalte min familie så snart jeg kunde se to streger o resten af verden også 4+ 

Giver ingen mening i mit hoved at vente 

Anmeld

25. februar 2014

*Mor Til Albert*

Jeg er kun 3+5 i dag. Vi vil gerne vente med at fortælle det, selvom at det er det sværeste jeg nogensinde har skullet holde hemmelig. 

Anmeld

25. februar 2014

Miss Church

HeidiFB skriver:

Hvor langt var I henne, da I valgte at fortælle jeres familier om spiren?

Vi fortalte det til mine forældre, da jeg havde fået det bekræftet hos lægen, da jeg allerede der havde kvalme og vi stod og skulle på ferie med dem. 

Mine svigerforældre fik det af vide da vi kom hjem fra ferien. 

Ellers offentliggjorde vi det først efter NF

Anmeld

25. februar 2014

et-ønske

Vi fortalte det da jeg var 7+ efter ts jeg kunne simpelthen ikke gå med det inde i mig - men de fleste vidste også at vi har prøvet i flere år.
Det kom på fb efter nf

Anmeld

25. februar 2014

*Mor Til Albert*

Jeg går nemlig og tænker meget over, hvornår at vi skal fortælle det til familien. Jeg er nemlig lidt nervøs for at fortælle det for tidligt, og så måske tabe barnet. Jeg er jo ikke ret langt henne, men jeg har meget svært ved at holde det hemmeligt.

Anmeld

25. februar 2014

Papillon

HeidiFB skriver:

Jeg går nemlig og tænker meget over, hvornår at vi skal fortælle det til familien. Jeg er nemlig lidt nervøs for at fortælle det for tidligt, og så måske tabe barnet. Jeg er jo ikke ret langt henne, men jeg har meget svært ved at holde det hemmeligt.

Jeg spekulerede også meget over det lige i starten, og blev enig med mig selv (og min kæreste) om at vente lidt. Det var rigtig svært ikke at dele sin glæde den første uges tid, men derefter blev det mere overkommeligt - og man kunne bare glæde sig over vores lille hemmelighed

Det er selvfølgelig rart, at familie og andre ved det nu, men samtidigt er jeg ikke så god til al den opmærksomhed på mig og min krop. Så nu er jeg glad for, at de ikke fik det at vide før

De kommende bedsteforældre fik det at vide uge 6-9, resten af familien uge 13 efter NF. Venner og studiekammerater får det at vide sådan lidt hen af vejen, som jeg nu taler/ses med dem. Det er efterhånden ikke til at overse  Det ligger overhovedet ikke til mig at smide det på facebook.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.