Den søde hemmelighed.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

da jeg stod med positiv test hos lægen 5+5

Var ellers planen at vi ville vente til efter NF i uge 12 for at undgå at alle spurgte ind til alting

Men da jeg havde fået positiv test og kom ud for at sige det til kæresten stod han og snakkede i mobil med sin far...

Som var bekymret da jeg i lang tid havde haft konstant kvalme og ingen andre tegn på hverken det ene eller det andet og havde en negativ g-test 2 uger tidligere så han var bekymret for hvad der var galt...

og ja så stortudende af lykke fik jeg fremstammet at han skulle være farfar...

og da han så havde fået det af vide så ville jeg også fortælle det til min mor og bedsteveninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Nadia&Daniel

Hvor langt var I henne, da I valgte at fortælle jeres familier om spiren?

Første gang fortalt vi det 8+ (svigermor/svigerfar da vi testede positiv) - tabte det 2 dage efter (så måtte få min svigermor og mor til at fortælle resten af familien, at vi havde tabt barnet)

Da vi blev gravide igen - ventede vi efter NF (det vil vi også helst næste gang)

Anmeld

24. februar 2014

twinny

Efter NF.  Tror jeg var 13+ da det var. 

Anmeld

24. februar 2014

Sitrani

HeidiFB skriver:

Begge gange har jeg fortalt det 5+ Men kun til de nærmeste (forældrene og vores tætteste venner)

Og ellers vil jeg vente til efter nf, hvis jeg da kan skjule det

Anmeld

24. februar 2014

Lykke:)

HeidiFB skriver:

Familie omkring uge 7 og resten efter nf

Anmeld

24. februar 2014

AnthonsMor

HeidiFB skriver:

Min ekssvigerfamilie fik det af vide 4+2, 2 dage efter første positive test..

Mine egne forældre fik det af vide 4+3, fordi det lige var der vi skulle besøge dem

Vi ville egentlig have holdt det hemmeligt til NF var overstået, men jeg måtte have min mor, hvis nu det skulle gå galt, eller vi fik alvorlige fejl at vide til NF så jeg endte med abort, heldigvis gik det ikke sådan, men  just in case ville jeg have mine forældre vidste det, også skulle hans jo også

Anmeld

24. februar 2014

Mama2012

Min familie fik det at vide med det samme (5+0), mens vi venter lidt med min kærestes, da hans søster og kæreste også lige er blevet gravide med nr. 1.

Venner mm venter vi med til senere.

Hvis vi kan 

Anmeld

24. februar 2014

Emisoph

Både kærestens og min nærmeste familie (søskende, forældre og bedsteforældre) fik det af vide 5+3, der var det nemlig juleaften

Nære venner fik besked efter tryghedsscanning 7+0 og så har vi bare ladet nyheden sive ud ved lejlighed efter NF

Anmeld

24. februar 2014

Elbæk

Blot 6 uger henne - Efter 5 måneders desperat prøven, kunne jeg bare ikke holde det inde ret længe da vi endelig stod med testen, og efter tryghedsscanningen offentliggjorde vi det

Anmeld

24. februar 2014

Anitta Kristiansen

Første gang lige som jeg vidste det. Anden gang var jeg ca 12 uger henne og 20 uger da det kom på fb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.