Arp......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2014

charlottekri

Anna2706 skriver:

Okay, lige det har jeg faktisk ikke prøvet..  

Fik tippet af en i min mødregruppe hvor alle hendes 4 børn havde lidt af slem arp og der havde det virket upåklageligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

2babygirls

Anna2706 skriver:

Nogen der har gode råd mod arp??  Elias har fra da han var et par måneder lidt af arp og har prøvet næsten alt nu. Det har været væk i et stykke tid men nu er det ved at komme igen! 

Jeg var til lægen med ham for lidt over 2 uger siden hvor vi fik noget der nærmest var flydende til at smørre i hovedet på ham, det var også mod eksem.. Det hjalp virkelig meget, men nu hvor vi er stoppet med dét så kommer arpen igen  

Vi smørre med olie flere gange om dagen, han sover med det, så reder jeg det, masserer det, prøver også med alovera creme...Men kan simpelthen ikke få bugt med det! 

Det her er også rigtig godt, og mega skånsomt

http://www.apoteket-online.dk/ukategoriseret-fra-i mport/11983-babybene-gel.html#

Anmeld

25. februar 2014

Anna2706

Tak for alle svarene  

Kløede jeres børn sig også i hovedbunden nogle gange?? Elias gjorde det da det var allerværst og han fik nogle grimme sår.. 

Anmeld

25. februar 2014

Anna2706

Lige en lille opdatering.. Var på apoteket i dag for at købe Sasha-shampoo, og hold k.... den er effektiv!  Har brugt den en gang og arpen er væk! Helt fantastisk  Kan klart anbefale den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.