Arp......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
13 svar
6 synes godt om
24. februar 2014

Anna2706

Nogen der har gode råd mod arp??  Elias har fra da han var et par måneder lidt af arp og har prøvet næsten alt nu. Det har været væk i et stykke tid men nu er det ved at komme igen! 

Jeg var til lægen med ham for lidt over 2 uger siden hvor vi fik noget der nærmest var flydende til at smørre i hovedet på ham, det var også mod eksem.. Det hjalp virkelig meget, men nu hvor vi er stoppet med dét så kommer arpen igen  

Vi smørre med olie flere gange om dagen, han sover med det, så reder jeg det, masserer det, prøver også med alovera creme...Men kan simpelthen ikke få bugt med det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2014

Fine_007

Anna2706 skriver:

Nogen der har gode råd mod arp??  Elias har fra da han var et par måneder lidt af arp og har prøvet næsten alt nu. Det har været væk i et stykke tid men nu er det ved at komme igen! 

Jeg var til lægen med ham for lidt over 2 uger siden hvor vi fik noget der nærmest var flydende til at smørre i hovedet på ham, det var også mod eksem.. Det hjalp virkelig meget, men nu hvor vi er stoppet med dét så kommer arpen igen  

Vi smørre med olie flere gange om dagen, han sover med det, så reder jeg det, masserer det, prøver også med alovera creme...Men kan simpelthen ikke få bugt med det! 

Jeg er samme tur igennem med min søn - han er lige knapt et år.
Jeg har lidt opgivet tanken om, at jeg kan få det til at forsvinde benytter også olier, kæmning, cremer, men jeg tror desværre, at nogle børn bare skal vokse sig fra det, øv øv

Anmeld

24. februar 2014

SjeBets

Årrh min store pige havde det i flere år, det var et helvede, især da hun begyndte at få rigtig hår, med længde i .. vi kæmmede også i et væk og hun havde fedtet hår laaang tid pga olie, har desværre ikke en mirakle kur, det forsvand af sig selv da hun blev noget ældre .. men ja det var længe hun havde det

Anmeld

24. februar 2014

Anna2706

Øv for irriterende... Håber det går væk på et tidspunkt, ellers må jeg jo også bare acceptere at det er der til han vokser fra det..  

Anmeld

24. februar 2014

Mor Christa

I skal da bare bruge sasha shampoo! det kan købes på apoteket , og hvis man husker at bruge det og gør som der står på pakken, kan man sagtens holde det væk

Anmeld

24. februar 2014

Anna2706

Mor Christa skriver:

I skal da bare bruge sasha shampoo! det kan købes på apoteket , og hvis man husker at bruge det og gør som der står på pakken, kan man sagtens holde det væk

Det kunne være det skulle prøves, det er min sidste udvej tror jeg :-P 

Mange tak for jeres svar! :-)

Anmeld

24. februar 2014

Sara.

Sasha shampooen har også gjort underværker herhjemme!

Anmeld

24. februar 2014

Anna2706

Sara. skriver:

Sasha shampooen har også gjort underværker herhjemme!

Dejligt, nu kan jeg ikke vente med at prøve den 

Anmeld

24. februar 2014

charlottekri

Jeg har faktisk bare brugt alm voksen shampoo og det fik det væk, men nu var det heller ikke så slemt med min dreng

Anmeld

24. februar 2014

Anna2706

charlottekri skriver:

Jeg har faktisk bare brugt alm voksen shampoo og det fik det væk, men nu var det heller ikke så slemt med min dreng

Okay, lige det har jeg faktisk ikke prøvet..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.