Hyggegruppe på fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. februar 2014

Anitta Kristiansen

Hej i skønne kommende mødre.
Jeg har lavet en gruppe for sommermødre på facebook, som kommer fra Nordjylland. Hvis i har lyst til at blive medlemmer, så skriv navn/mail her under også tilføjer jeg dig/jer i gruppen. Det er muligt at tilføje andre, når i er medlemmer.
Jeg håber at det kan blive en hyggelig gruppe, hvor der er mulighed for at kunne mødes, både før og efter vi har fået vores dejlige vidunder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Savvy

Anitta Kristiansen skriver:

Hej i skønne kommende mødre.
Jeg har lavet en gruppe for sommermødre på facebook, som kommer fra Nordjylland. Hvis i har lyst til at blive medlemmer, så skriv navn/mail her under også tilføjer jeg dig/jer i gruppen. Det er muligt at tilføje andre, når i er medlemmer.
Jeg håber at det kan blive en hyggelig gruppe, hvor der er mulighed for at kunne mødes, både før og efter vi har fået vores dejlige vidunder.

Jeg vil godt med jeg kommer fra Hjørring og er førstegangs gravid - charlotteisaksen@hotmail.com - hedder Charlotte Østergaard og står i brudekjole på billedet

Anmeld

25. februar 2014

Anitta Kristiansen

Savvy skriver:

Jeg vil godt med jeg kommer fra Hjørring og er førstegangs gravid - charlotteisaksen@hotmail.com - hedder Charlotte Østergaard og står i brudekjole på billedet

Den gruppe jeg har lavet har jeg slette da jeg fandt ud af der var andre, men vil du tilføjes dem? Der er flere. En for juli mødre i hele DK. En for juli mødre Nordjylland og en med Nordjylland 2014. kan godt tilføje dig i alle

Anmeld

27. februar 2014

Savvy

Undskyld det sene svar men det vil jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.