vægt nu og inden graviditet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

LineV

san skriver:

Jeg starter ... startet på 64 kg, er i dag i uge 21+4, og vægten siger + 7,5 kg....

Hvordan står det til hos jer andre gravide

Jeg startede på 55.5 og vejer nu 57. Jeg er i uge 13 og har ikke tænkt over hvad jeg har spist, men har ikke overspist på noget tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Maria-s

Jeg er i dag 31+1 og har taget 10,2 kg på. Jeg tænker rigtig meget over hvad jeg spiser, men kan til tider have svært ved ikke at overspise. Med min første tog jeg over 24 kg på og var rigtig ked af det. Denne gang håber jeg at kunne havde bedre kontrol. De fleste af mine kg er kommet i 20erne. Jeg har haft held til at holde vægten i skak de sidste 2 og en halv uge. Håber jeg kan det et par uger endnu så jeg forhåbentlig ikke ender med mere end maks 15 kg 

Anmeld

23. februar 2014

Anonymo

san skriver:

Jeg starter ... startet på 64 kg, er i dag i uge 21+4, og vægten siger + 7,5 kg....

Startede på 64 kg og jeg er 179 cm. høj. Nu siger vægten 75 kg.

Anmeld

23. februar 2014

VIPpigen

Jeg startede på 82... 8 kg mere end da jeg var gravid første gang... Har så været syg her, så er nede på 79... Har været oppe på 83 i graviditeten. Men sygdommen har taget hårdt på kroppen...

håber jeg kan holde vægten nogen Lunde nede i graviditeten, jeg er 17+3 i dag

Anmeld

23. februar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
san skriver:

første gang vejede jeg 60 inden og endte på 85 kg... 14 dage senere var jeg nede på 68... 

Desværre kørte min vægt op og ned hen over de næste mange år, så da jeg blev gravid denne gang stod vægten på 75 kg... Nu, hvor jeg er 34+3, står vægten på 84, så indtil nu har jeg kun taget 9 kg på....

Anmeld

23. februar 2014

MMOGM

Første graviditet startede jeg på 59kg, kom op på +13kg. Så ca 72kg endte jeg på 

Denne gang startede jeg på 55,5kg, er i uge 21+2 og vejer nu 60kg. Så har taget 4,5kg på 

Anmeld

23. februar 2014

liten-mamma

san skriver:

Nu er baby godt nok ude, men havde en starts vægt på 58 kg, sluttede på 61 kg.

Idag vejer jeg 47 kg

Anmeld

23. februar 2014

SabinaMortensen

san skriver:

Jeg er 20+2 og vægten siger +7 kg .. Lige inden graviditet vejede jeg 61,8 kg 

Anmeld

23. februar 2014

Louisejulia

san skriver:

Før min graviditet vejede jeg 51 kg. I min graviditet kom jeg op på 61 kg. Her 3 uger efter fødslen vejer jeg nu 49 kg. 

Du får lige et billede her 3 uger efter fødslen  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2014

san

Louisejulia skriver:

Før min graviditet vejede jeg 51 kg. I min graviditet kom jeg op på 61 kg. Her 3 uger efter fødslen vejer jeg nu 49 kg. 

Du får lige et billede her 3 uger efter fødslen  

Man kan jo ikke se der har været en baby derinde flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.