vægt nu og inden graviditet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.614 visninger
26 svar
19 synes godt om
23. februar 2014

san

Jeg starter ... startet på 64 kg, er i dag i uge 21+4, og vægten siger + 7,5 kg....

Hvordan står det til hos jer andre gravide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Sitrani

san skriver:

Jeg starter ... startet på 64 kg, er i dag i uge 21+4, og vægten siger + 7,5 kg....

Jeg vejede 78 kg inden min sidste graviditet og tog i alt 18 kg på... Men passede så heller ikke på med hvad jeg spiste, spiste hvad jeg havde lyst til... I denne graviditet har jeg ikke taget noget på endnu, da jeg kun er 5+1 Men vejer meget mere end sidst jeg blev gravid.. Desværre 92 kg som startvægt  æv... Men må smide dem når jeg engang har født til oktober....

Anmeld

23. februar 2014

san

Sitrani skriver:

Jeg vejede 78 kg inden min sidste graviditet og tog i alt 18 kg på... Men passede så heller ikke på med hvad jeg spiste, spiste hvad jeg havde lyst til... I denne graviditet har jeg ikke taget noget på endnu, da jeg kun er 5+1 Men vejer meget mere end sidst jeg blev gravid.. Desværre 92 kg som startvægt  æv... Men må smide dem når jeg engang har født til oktober....

Ja der er ikke andet for meen nu skal baby bare have det godt....

Anmeld

23. februar 2014

Noahmor

san skriver:

Nu er baby godt nok ude, men svarer alligevel.  Havde en startvægt på 60 kg og tog i alt 7,5 på. De er dog væk igen her 14 dage efter fødslen, så det er dejligt. 

Anmeld

23. februar 2014

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg vejede 51kg inden jeg blev gravid og nu vejer jeg 63kg så plus 12kg til mig jeg er 33+0 idag
Jeg er nu ikke så vild med at vægten allerrede siger + så meget men jeg har heller ikke passet på med hvad jeg har spist så det er nok meget selvforskyldt

Anmeld

23. februar 2014

san

Noahmor skriver:

Nu er baby godt nok ude, men svarer alligevel.  Havde en startvægt på 60 kg og tog i alt 7,5 på. De er dog væk igen her 14 dage efter fødslen, så det er dejligt. 

Det var heller ikke meget du tog på

Anmeld

23. februar 2014

san

anna111 skriver:

Jeg vejede 51kg inden jeg blev gravid og nu vejer jeg 63kg så plus 12kg til mig jeg er 33+0 idag
Jeg er nu ikke så vild med at vægten allerrede siger + så meget men jeg har heller ikke passet på med hvad jeg har spist så det er nok meget selvforskyldt

Kender det godt, jeg har også svært ved at passe på med hvad jeg spiser ville såå gerne, men det er svært..

Anmeld

23. februar 2014

Astrid1984

Jeg startede på 74 kg, og er nu 24+0. Vægten siger + 1,8 kg.

Anmeld

23. februar 2014

Mor til Frederic og Freya

san skriver:

Med den første gik jeg fra undervægtig til normal vægtig og valgte at blive der.

Jeg gik fra 60 kg til 72 kg, så i alt 12 kg til mig, valgte så snart de 2 streger var på test - at lægge spiseforstyrelsen på hylden.

Med nr 2 tog jeg i alt 6 kg på og havde tabt 13 kg inden der var gået 10 dage. Det gik så ud over min mælk til freya og hun vedblev at tabe sig, hun var længe om at tage på igen.

Anmeld

23. februar 2014

Nadia1991

san skriver:

Jeg startede på 84kg inden og nu er jeg 15+ 2 og 74

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.