Har lige været ved vagtlægen.... (og ? til Rikke)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2009

Tina2

Hej Rikke....

Tak for svar. Ja, jeg ved ikke, Filuca har haft to lungebetændelser og det var hendes første halsbetændelse. Første lungebetændelse var sidste år i sept. Men hun fik jo også en skrækkelig masse medicin sidste år og dobbelt- eller tredobbelt af det :-(

Nu får hun spiocort, 1 pust morgen og aften. Og så en alm høfebertablet.

Vil prøve at trappe hende ud af det her til efteråret.... Hun har jo ingen gener haft af allergien overhovedet i år pga den vaccine:-) Det er SÅ fantastisk!

Jeg håber hun blir mere modstandsdygtig med tiden.... Har aldrig været syg før hun fik det allergi.....
Heldigvis er jeg ekstremt obs på hvilke slags hoster osv hun har, for jeg stoler simpelthen ikke på lægerne, og både sidst og denne gang VIDSTE jeg det var lungebetændelse!!! Har selv haft det to gange og kunne bare høre det var det....

Synes selv jeg er blevet rigtig god til at "aflæse" mine ungers symptomer grundet vi er blevet svigtet så meget med Filuca.... Tog jo 2 år at finde ud af hvad det var... Og i mellemtiden har de jo konstateret falsk strubehoste osv et utal af gange og det kan jeg sige med sikkerhed hun ALDRIG har haft!!!!!

Men hjalp først da jeg bestilte tid ved vores gl læge og gik derover alene og meget rasende hamrede i bordet og krævede henvisning ud til Bennedbæk (børnelægen) som bare er en fantastisk mand som har gjort hende rask!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.