med Filuca.......
Jeg skulle jo starte på arbejde igen igår efter ferie, men har været hjemme med to syge unger....
Filuca har haft rigtig ondt i halsen og Milas har haft feber..... Tror dog han er klar til at komme afsted imorgen.
Filuca har nærmest intet spist siden lørdag aften og er svær at få til at drikke.
Igår begyndte hun at hoste og det lød bare riiiigtig træls:-( Sagde til Thomas jeg var sikker på hun havde lungebetændelse....
Tog til lægen igår, men der var intet at høre på lungerne og han podede halsen, der var ingenting. Fik noget hostestillende til natten.
Her til aften kom hun til at hoste under aftensmaden og kastede op udover bordet:-(
Vi ringede til vagtlægen og han sagde så at hun havde lungebetændelse på højre lunge:-(
Riiigtig træls, men nu får hun pencillin x 3 og panodil x 5 om dagen.
Er glad for han ku høre det, for sidst hun havde det blev de jo ved og ved at sige at det ikke var det og hun var indlagt osv. Tog dem dælme en uge at finde ud af det var lungebetændelse SOM JEG SAGDE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så der var hun jo næsten rask og fik ingen pencillin......
Rikke, ved du om alt det allergimedicin hun har fået kan svække lungerne? Hun har jo fået en hel del de sidste to år, nu er hun så næsten trappet ud af det. Får kun spiocort 1 pust x 2 om dagen og 1 alm høfeberpille pr dag.
Sidste år fik hun jo 5 forskellige slags og dobbelt af det meste......
Knus Tina
Anmeld