helt ny trille fix eller brugt emmaljunga?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for de mange brugbare svar :-)

Vi Har bestemt os for at købe en ny trille fix til 4000, vi skal ud i babysam næste week og bestille den,  Hvis vi kan lidt at køre med den :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Ønskebarnet2014

Vi har lige købt en trille og glæder mig til at tage den i brug

Den har en masse finesser og syntes den er rigtigt flot

Anmeld

23. februar 2014

Ønskebarnet2014

Vi har lige købt en trille og glæder mig til at tage den i brug

Den har en masse finesser og syntes den er rigtigt flot

Klik her og skriv...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2014

Anonym trådstarter

Ønskebarnet2014 skriver:

Klik her og skriv...

Den er godt nok fin :-) hvilken model er det?

Anmeld

23. februar 2014

Mom2

Anonym skriver:

Vi står i en situation hvor vi skal tage stilling til om vi ønsker en trille fix eller en brugt emmaljunga big star:-) 

Sagen er den at; vi skal flytte ud til et område som ikke er særlig godt, altaå folk stjæler og hærværker m.m. men vi bor pt i en 1. Værelses og det er det eneste sted vi kan få noget leje hurtigt... tænker så;  at købe en trille fix som max skal holde til 2. År eller en emmaljunga? Er bare bange for emmaljunga blir stjålet netop fordi det er en dyr barnevogn, hvor imod den anden har jeg kvitt. På HVIS den sku blive stjålet plus den ikk er såååå dyr så den ligefrem skulle stjæles... hvad ville i anbefale i min situation?

Bare til info så husk at Fix modellen let ruster, hvis man ikke tørre vand/sne/salt af stellet.. Hvis jeg skulle købe en Trille ville jeg vælge Gigant modellen.

Vi har Emmaljunga og fortryder ikke vores valg, den er alle pengene værd!

Anmeld

23. februar 2014

Jeia

Christina88 skriver:

Bare til info så husk at Fix modellen let ruster, hvis man ikke tørre vand/sne/salt af stellet.. Hvis jeg skulle købe en Trille ville jeg vælge Gigant modellen.

Vi har Emmaljunga og fortryder ikke vores valg, den er alle pengene værd!

Ja, det havde jeg glemt, vi fik et andet stel uden ekstra omkostninger, da vi købte vores. Ved ikke om de gør det alle steder. Det var i Fields, men butikken er ikke der mere. Det var vist nok stellet til gigant vi fik. Det er i hvert fald ikke rustet her 7 år efter, jeg har aldrig tørret det af efter ture.

Anmeld

23. februar 2014

Ønskebarnet2014

Anonym skriver:

Den er godt nok fin :-) hvilken model er det?

Trille alu fix. Købt i børnebiksen med alt muligt ekstra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.