helt ny trille fix eller brugt emmaljunga?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
16 svar
3 synes godt om
23. februar 2014

Anonym trådstarter

Vi står i en situation hvor vi skal tage stilling til om vi ønsker en trille fix eller en brugt emmaljunga big star:-) 

Sagen er den at; vi skal flytte ud til et område som ikke er særlig godt, altaå folk stjæler og hærværker m.m. men vi bor pt i en 1. Værelses og det er det eneste sted vi kan få noget leje hurtigt... tænker så;  at købe en trille fix som max skal holde til 2. År eller en emmaljunga? Er bare bange for emmaljunga blir stjålet netop fordi det er en dyr barnevogn, hvor imod den anden har jeg kvitt. På HVIS den sku blive stjålet plus den ikk er såååå dyr så den ligefrem skulle stjæles... hvad ville i anbefale i min situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Vi står i en situation hvor vi skal tage stilling til om vi ønsker en trille fix eller en brugt emmaljunga big star:-) 

Sagen er den at; vi skal flytte ud til et område som ikke er særlig godt, altaå folk stjæler og hærværker m.m. men vi bor pt i en 1. Værelses og det er det eneste sted vi kan få noget leje hurtigt... tænker så;  at købe en trille fix som max skal holde til 2. År eller en emmaljunga? Er bare bange for emmaljunga blir stjålet netop fordi det er en dyr barnevogn, hvor imod den anden har jeg kvitt. På HVIS den sku blive stjålet plus den ikk er såååå dyr så den ligefrem skulle stjæles... hvad ville i anbefale i min situation?

Hvis den bliver stjålet går det vel over forsikringen, så i får en ny... Så ville vælge den jeg bedst kunne lide og passe på den/stille den indenfor i gangen F.eks...

Anmeld

23. februar 2014

tweety2060

Jeg ville klart vælge en Emmaljunga, og så lave en 'kvittering mellem dig og køber' hvor der står hvad der sælges. Udover det passe godt på den og låse den inde mm....
Pøj pøj med beslutningen

Anmeld

23. februar 2014

Kris89

tag et billede af den med et kamera som skriver dato på så kan forsikringen ikke komme udenom at i ejer den Kender flere (og burde jo egentlig også selv) der har taget billeder af de ting i deres indbo der har værdi. på den måde er det knap så nødvendigt med en kvittering hvis uheldet er ude.

Anmeld

23. februar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Kender kun trille og de laver super barnevogne, så den

Anmeld

23. februar 2014

lineog4

Jeg har haft brugt emmaljunga og ny trille og jeg ville til hver en tid vælge en ny trille - ville jeg faktisk også mellem ny emmaljunga og ny trille for de er mange penge at spare og emmaljunga er slet ikke det meget bedre.... Min trille kunne sagtens holde til 2 børn hvis ikke flere....

Anmeld

23. februar 2014

Maja88

Helt klart trille...

Min trille kører på andet barn nu

Anmeld

23. februar 2014

Jeia

Anonym skriver:

Min trille fix fra 2006 har holdt til tre børn, så den kan jeg helt klart anbefale :-) den er stadig i rigtig pæn stand, meget pænere i farven end min emmaljunga klapvogn, som også er en dejlig vogn, men bare ikke så holdbar i farven som trille.

Anmeld

23. februar 2014

Happiness

Vi har dårlige erfaringer med at købe barnevogne brugt. De har  fået skimmelsvamp indenfor kort tid (vi taler om indenfro de første måneder!). Selv om vi har anvendt dem korrekt. (NOGLE!) Folk er desværre møg hamrende frække og bare vasker det rent, og sælger uden at oplyse om det

Og jeg ved godt man kan fjerne det med rodalon, men når det er steder som kalechen, som man ikke kan maskinvaske efterfølgende, tør jeg simpelthen ikke bruge det. 

Anmeld

23. februar 2014

LilleLene

Anonym skriver:

Jeg EEEELSKER min trille fix !!!

synes du skal finde ud af hvilken en du synes bedst om, for der er jo mega meget fjeder i trille og emmaljunga er meget stiv... Vil klart sige det er en smagssag og du skal finde ud af hvilken en nu bedst kan lide at køre med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.