Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sabina84 skriver:Uhh... Den lille hvide med det grå på billede 1 er godt nok bare for kær...Vi har lige haft en hittekilling... Den sad lige udenfor vores dør og hylede, så lukkede den selvfølgelig ind... Man må ikke have kat her, men den fik lov at blive til vi fandt ejeren... Vi havde den så i 3 dage og så viser det sig sq at det er naboens... Helt tilfældigt vi kom til at snakke om den... Hehe...Så nu er vi uden kat igen... PIIVVV...Skal lige overtale manden... Så tror jeg da nok jeg skal have den... Hvis du stadig har den...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sabina84 skriver:Håber jeg også...Er det den der er yngre end de andre? Kunne lige se du havde lagt nye billeder ind mens jeg skrev indlægget...
grinbidderen skriver:syndt i er fra jylland fordi vi skal nemlig snart til at have en killing så er det bare at få lært vores jagt.hund at han ikke må tage den... men de er elleres rigtig søde, især de grå-hvide
Mormilla skriver:Ej det er da synd at i bor så langt væk I kunne da lige ta på familie tur til jylland og få den med hjem hihihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128