Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
stjernehimmel skriver: Det gør jeg os de gange det sker, helt ubevidst... og ved at det er rigtig ubehageligt for min partner... dog siger han os at den bare ikke vil, men at det altså ikke er min skyld... :-) Plejer at sige, skidt pyt, vi spare den op til næste gang ;-) (og så har jeg en undskyldning for en portion ekstra sex :-D ) ham af min kan evt ha svært ved at komme hvis man har pirret ham for længe inden eller at man har haft for langt forspil hvor han skal "holde" på at komme og bide den i sig.....
Det gør jeg os de gange det sker, helt ubevidst... og ved at det er rigtig ubehageligt for min partner... dog siger han os at den bare ikke vil, men at det altså ikke er min skyld... :-)
Plejer at sige, skidt pyt, vi spare den op til næste gang ;-) (og så har jeg en undskyldning for en portion ekstra sex :-D )
ham af min kan evt ha svært ved at komme hvis man har pirret ham for længe inden eller at man har haft for langt forspil hvor han skal "holde" på at komme og bide den i sig.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: nu ved jeg ikke hvor længe i har været sammen men tror bare det er noget der kan ske lige som med kvinder nogle kommer aldrig og nogle gør hvergang
nu ved jeg ikke hvor længe i har været sammen men tror bare det er noget der kan ske lige som med kvinder nogle kommer aldrig og nogle gør hvergang
Anonym skriver: Vi danner ikke par, vi hygger og synes rigtig godt om hinanden
Vi danner ikke par, vi hygger og synes rigtig godt om hinanden
så kan det jo være han har været lidt nervøs eller overspændt
B&J skriver: så kan det jo være han har været lidt nervøs eller overspændt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128