Når han ikke "kommer"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.490 visninger
13 svar
10 synes godt om
22. februar 2014

Anonym trådstarter

Er det et dårligt tegn når en mand ikke kan komme?
Skyldes det pigen eller?

Sidst vi var sammen kom han ikke i første omgang (aften) om morgen tog vi en tur til og der kunne han godt komme

Den her gang var det, det samme første omgang kunne han ikke men anden gang kunne han godt

Kan det være noget med mig eller kan det bare være så godt at han ikke kan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2014

B&J

ikke alle mænd kan komme hver gang og nogle skal bruge max 2 minutter hvor nogle kan holde sig i 2timer.... det har ikke noget med dig at gøre

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ikke alle mænd kan komme hver gang og nogle skal bruge max 2 minutter hvor nogle kan holde sig i 2timer.... det har ikke noget med dig at gøre

Tak også selvom han de andre gang er kommet hvergang ?

Anmeld

22. februar 2014

Dot D

Det kan have flere grunde, tror nu ikke, at du skal disse dig selv for den manglende afslutning. Når han kan nogle gange med dig, så tror jeg ikke, at det er "problemet".

Meeen, nu er det jo bare sådan, at nogle mænd godt kan tilfredsstille sig selv i løbet af dagen - ikke sagt at kvinden er skyld i det - og det kan jo tære på ham, så der skal lades op igen. Kunne det være dét, han gør ?

Det har jeg da oplevet herhjemme, så må vi jo bare på den igen - ligesom I gjorde - med nogle flere timer i mellem

Anmeld

22. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Tak også selvom han de andre gang er kommet hvergang ?

jeg tror ikke alle mænd kan hver gang, og måske afsluttet i det for hurtigt eller han var træt ja der kan være mange mange ting hvorfor han ikke kommer hver gang men de fleste handler det jo om ren alm hed

Anmeld

22. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Er det et dårligt tegn når en mand ikke kan komme?
Skyldes det pigen eller?

Sidst vi var sammen kom han ikke i første omgang (aften) om morgen tog vi en tur til og der kunne han godt komme

Den her gang var det, det samme første omgang kunne han ikke men anden gang kunne han godt

Kan det være noget med mig eller kan det bare være så godt at han ikke kan?

Jeg er ret sikker på at det ikke er dig....

Sådan kan de også godt være her.... når han er træt, eller bare kommer til at tænke på det at skulle komme... eller os så vil "den" ganske enkelt ikke komme....

Så venter vi og så plejer han at kunne... det er meget i perioder....

Og sådan kan jeg os selv ha det.... tror mange kender den der: SÅ tæt på at komme, og så "smutter" den og man ikke kommer og så ender det med man KÆMPER en kamp for at komme og til sidst tit giver op og venter

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

jeg tror ikke alle mænd kan hver gang, og måske afsluttet i det for hurtigt eller han var træt ja der kan være mange mange ting hvorfor han ikke kommer hver gang men de fleste handler det jo om ren alm hed

Forrige gang sagde han efterfølgende at han ikke vidste det og her sidst havde vi kørt den længe

Spekulere bare på om det kan være mit stønnen, piven, dirty talk der kan frastøde ham.. (Hvilket det aldrig har været før..

eller jeg kommer for mange gange, han er så go til at få mig til at komme.. 

Anmeld

22. februar 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg er ret sikker på at det ikke er dig....

Sådan kan de også godt være her.... når han er træt, eller bare kommer til at tænke på det at skulle komme... eller os så vil "den" ganske enkelt ikke komme....

Så venter vi og så plejer han at kunne... det er meget i perioder....

Og sådan kan jeg os selv ha det.... tror mange kender den der: SÅ tæt på at komme, og så "smutter" den og man ikke kommer og så ender det med man KÆMPER en kamp for at komme og til sidst tit giver op og venter

Ja lige præcis , så giver man op...
Men jeg som damen tager det til mig negativt, men det må jo heller ikke være rart for ham ..

Anmeld

22. februar 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ja lige præcis , så giver man op...
Men jeg som damen tager det til mig negativt, men det må jo heller ikke være rart for ham ..

Det gør jeg os de gange det sker, helt ubevidst... og ved at det er rigtig ubehageligt for min partner... dog siger han os at den bare ikke vil, men at det altså ikke er min skyld... :-)

Plejer at sige, skidt pyt, vi spare den op til næste gang ;-) (og så har jeg en undskyldning for en portion ekstra sex :-D )

ham af min kan evt ha svært ved at komme hvis man har pirret ham for længe inden eller at man har haft for langt forspil hvor han skal "holde" på at komme og bide den i sig.....

Anmeld

22. februar 2014

B&J

Anonym skriver:

Forrige gang sagde han efterfølgende at han ikke vidste det og her sidst havde vi kørt den længe

Spekulere bare på om det kan være mit stønnen, piven, dirty talk der kan frastøde ham.. (Hvilket det aldrig har været før..

eller jeg kommer for mange gange, han er så go til at få mig til at komme.. 

nu ved jeg ikke hvor længe i har været sammen men tror bare det er noget der kan ske lige som med kvinder nogle kommer aldrig og nogle gør hvergang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.