hjælp til forståelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2014

Rixer

stjernehimmel skriver:

udsagn, påstand, dom eller hævdelse, der kan tilskrives en sandhedsværdi, dvs. som enten kan være sand eller falsk. Et sandt udsagn kaldes  assertorisk, og et sådant kan enten være  apodiktisk, dvs. nødvendigvis sandt, eller  kontingent, dvs. tilfældigvis sandt.

SÅ jo, et udsagn er når du siger noget, eksvis at det er godt vejr udenfor.... til en anden... så kommer du med enten med en rigtig eller falsk udsagn 

Om det er sandt eller falsk. Nemlig rigtig forstået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2014

Rixer

mor:) skriver:

Det er jo ikke som i om man lyver eller taler sandt. Det er mere ment som at vi er i en erkendelsesprocess. Der står jo også der at tale med hinanden er det samme som at udveksle udsagn. 

Jeg fik vide af min vejleder at jeg bare skulle plukke fra tekster hvad jeg kan bruge.

Jeg har valgt at beskrive om unge og bruge Eriksson og forklar anerkendelse igennem honneths teori om de tre sfære og paahus teori om kommunikation

Anmeld

23. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Jeg fik vide af min vejleder at jeg bare skulle plukke fra tekster hvad jeg kan bruge.

Jeg har valgt at beskrive om unge og bruge Eriksson og forklar anerkendelse igennem honneths teori om de tre sfære og paahus teori om kommunikation

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.