Total forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Øv det er jeg ked af at høre. Håber du er ok.

Håber snart du står med to streger igen.

Jeg er ok, for det var det jeg havde forventet. Testede jo også først positivt igår, så nåede jo aldrig at gå op for mig jeg var gravid. 

Krydser også fingre for der snart er to streger igen. Vi har kun prøvet en cyklus, og den resulterede så i en abort, men jeg er ved godt mod 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er ok, for det var det jeg havde forventet. Testede jo også først positivt igår, så nåede jo aldrig at gå op for mig jeg var gravid. 

Krydser også fingre for der snart er to streger igen. Vi har kun prøvet en cyklus, og den resulterede så i en abort, men jeg er ved godt mod 

Endnu en update. Mine blodprøver viser stigende hcg, så enten har jeg en graviditet uden for livmoderen, eller også er jeg ikke så langt henne som de troede. 

Ny blodprøve på torsdag, og svar fredag. Nu er jeg endnu mere forvirret end før 

Anmeld

25. februar 2014

cwl

Anonym skriver:

Endnu en update. Mine blodprøver viser stigende hcg, så enten har jeg en graviditet uden for livmoderen, eller også er jeg ikke så langt henne som de troede. 

Ny blodprøve på torsdag, og svar fredag. Nu er jeg endnu mere forvirret end før 

Oki ja det kan jeg så godt forstå du er.. Håber for dig at alt er som det skal være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.