Total forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
22 svar
5 synes godt om
21. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har brug for at høre andres historier omkring lignende situationer. 

Situationen er den at jeg fik min mens d. 12. februar der aldrig blev så kraftig som den plejer. Igår tog jeg en æl test hvilken var positiv. 

I dag begyndte jeg at bløde frisk blod, og ved ikke hvorfor, men tog en g test, hvilken var bragende positiv. 

Mit spørgsmål er så, om jeg skal droppe alt håb om at være gravid og forvente der ikke er mere at komme efter, eller kan det være rigtigt nok? Ved ikke hvor langt jeg er henne hvis den er god nok. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

Situationen er den at jeg fik min mens d. 12. februar der aldrig blev så kraftig som den plejer. Igår tog jeg en æl test hvilken var positiv. 

I dag begyndte jeg at bløde frisk blod, og ved ikke hvorfor, men tog en g test, hvilken var bragende positiv. 

Mit spørgsmål er så, om jeg skal droppe alt håb om at være gravid og forvente der ikke er mere at komme efter, eller kan det være rigtigt nok? Ved ikke hvor langt jeg er henne hvis den er god nok. 

Altså der er ingen tvivl om at du er gravid.

Bløder du meget? har du smerter?

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Altså der er ingen tvivl om at du er gravid.

Bløder du meget? har du smerter?

Jeg bløder så jeg skal gå med bind, men det gør ikke ondt, og der er ingen klumper i. Er bare total forvirret, for inden mens testede jeg negativ, og nu knald positiv test. 

Håber den er der

Anmeld

21. februar 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg bløder så jeg skal gå med bind, men det gør ikke ondt, og der er ingen klumper i. Er bare total forvirret, for inden mens testede jeg negativ, og nu knald positiv test. 

Håber den er der

Jeg synes du skal kontakte lægen mandag og fortælle om din situation.

Så må han tage blodprøver, for at se om det ser ok ud

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg synes du skal kontakte lægen mandag og fortælle om din situation.

Så må han tage blodprøver, for at se om det ser ok ud

Det gør jeg også Prøvede lægevagten tidligere, men blev afvist grundet manglende smerter, så der er jo ikke andet for end at vente til mandag og se hvad de siger.

Anmeld

21. februar 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Det er utroligt at nogen oplever sådan noget ? Men jeg håber virkelig at baby har det godt og du kan nyde resten af din graviditet Et tillykke skal du hvertfald ikke gå glip af  

Anmeld

21. februar 2014

Nadia1991

Da jeg var gravid med min datter havde jeg menstruation hele vejen igennem

Så det er meget muligt du er gravid :-)

Min datter bliver 3 om snart

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

emiliedamm skriver:

Det er utroligt at nogen oplever sådan noget ? Men jeg håber virkelig at baby har det godt og du kan nyde resten af din graviditet Et tillykke skal du hvertfald ikke gå glip af  

Ja det er total forvirrende, for sådan var det ikke i min sidste graviditet

Men tak. Satser på den er der

Anmeld

21. februar 2014

Anonym trådstarter

Nadia1991 skriver:

Da jeg var gravid med min datter havde jeg menstruation hele vejen igennem

Så det er meget muligt du er gravid :-)

Min datter bliver 3 om snart

Det lyder godt, så er der håb for at den er der  

Anmeld

21. februar 2014

cwl

Anonym skriver:

Der D. 12 hvor du fik din mens, skulke du have den der og hvordan blødte du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.