Jonas var simpelthen ved at være for lang til juniorsengen. Han er 120 cm høj og sengen er 140 cm, altså 20 cm at give af. Han slog konstant hovedet op mod hovedgærdet når han sov. Han kunne nok godt være blevet i den et års tid mere, men vi valgte at han fik en ny, da han ofte klagede over den korte seng og så kunne Elias jo få den anden ...
Vi kiggede længe efter den rigtige, men de er bare så pokkers dyre !! Det endte med en seng fra Bilka. Den var på tilbud i sidste uge. Den er hvid med en stor skuffe under. Der er ingen sengehest, hvilket jeg var meget nervøs for. De første dage lagde vi en madras ved siden af sengen så han ikke slog sig, hvis han faldt ud, men han er efter en uge ikke faldet ud en eneste gang og nu er madrassen fjernet.
Jeg har forresten sjældent set så stolt en Jonas

Han synes bare den nye seng er for fed - og så fik han også en voksendyne med dødningehoved betræk !! Hvis du spørger mig er det hæsligt, men drenge ville gerne have noget farligt (da manden spurgte efter evt motiv) og det var så det mest farlige han kunne finde

Du får lige et pics af den nye seng.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld