Afføringen var sort!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2014

Ayasmor

Omsorgsgiver skriver:

Hmm... Det er svært at forklare.... Kan jeg faktisk ikke.. Det var bare anderledes. 

Hun har i starten af den her uge haft lidt feber men det er aftaget hurtigt igen. Så har hun også været forkølet og hostet lidt samt klaget en smule over ondt i sit ene øre. Men trods alt det har hun været i godt humør. Smilende, syngende og aktiv som hun altid plejer at være.

Okay. Umiddelbart ud fra, at hun egentlig har været frisk som hun plejer, kunne du evt. godt afvente til i morgen og se, om der kommer flere af den salgs afførring og evt. lige give egen læge et kald for at høre, hvordan og hvorledes. Hvis der sker en pludselig ændring såsom eks. smerter, feber igen eller lign. ville jeg dog ikke vente til i morgen men kontakte vagtlægen med det samme. Nogle madvarer kan godt give en sort afførring, men det kan også være tegn på noget blod, som kan komme eks. fra en lille rift.

At hun har været syngende og frisk i humøret er dog rigtig positivt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

Ayasmor

Omsorgsgiver skriver:

Nu slår det da mig!!! Hun spiste igår en hel masse blåbær. Mon de har farvet hendes afføring helt sort??

Det kan de godt have gjort

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Ayasmor skriver:

Det kan de godt have gjort

Så håber jeg at det bare har været dem der har gjort det!! Men jeg holder selvfølgelig øje med hendes afføringer og giver lægen et kald hvis det fortsætter.

Anmeld

20. februar 2014

2721

Omsorgsgiver skriver:

Så håber jeg at det bare har været dem der har gjort det!! Men jeg holder selvfølgelig øje med hendes afføringer og giver lægen et kald hvis det fortsætter.

Min søn har skidt blod og der var man ikke et øjeblik i tvivl om at det var blod.

Min dreng får også sort afføring af blåbær

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
2721 skriver:

Min søn har skidt blod og der var man ikke et øjeblik i tvivl om at det var blod.

Min dreng får også sort afføring af blåbær

Hvorfor var du ikke i tvivl om at det var blod? Pga. den sødlige lugt blod i afføring kan give? Eller var der andet?

Anmeld

20. februar 2014

2721

Omsorgsgiver skriver:

Hvorfor var du ikke i tvivl om at det var blod? Pga. den sødlige lugt blod i afføring kan give? Eller var der andet?

Fordi at selvom det var sort, så var der et rødt skær pg det var sådan klistret agtigt. Konsistensen var en anden, det var jo ikke afføring men en hel masse blod
Lagde dog ikke lige mærke til lugten. Jeg vidste bare det var blod

Anmeld

20. februar 2014

twinny

Omsorgsgiver skriver:

Nu slår det da mig!!! Hun spiste igår en hel masse blåbær. Mon de har farvet hendes afføring helt sort??

Det er nok det så. 

Men hold øje med de næste par bleer. 

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
2721 skriver:

Fordi at selvom det var sort, så var der et rødt skær pg det var sådan klistret agtigt. Konsistensen var en anden, det var jo ikke afføring men en hel masse blod
Lagde dog ikke lige mærke til lugten. Jeg vidste bare det var blod

Ok. Det var min datters afføring heldigvis ikke. 

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
twinny skriver:

Det er nok det så. 

Men hold øje med de næste par bleer. 

Jeg vil holde øje med hendes bleer og håbe på at det blot var blåbærrerne der var skyld i farven. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.