Afføringen var sort!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
18 svar
6 synes godt om
20. februar 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Her til aften da jeg skiftede min datter var hendes afføring kulsort  Den lugtede også anderledes end normalt. Hun får ingen jerntilskud der ellers kan gøre afføringen sort. 

Bør jeg være bekymret??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

twinny

Omsorgsgiver skriver:

Her til aften da jeg skiftede min datter var hendes afføring kulsort  Den lugtede også anderledes end normalt. Hun får ingen jerntilskud der ellers kan gøre afføringen sort. 

Bør jeg være bekymret??

Jeg tænker. Har hun spist rødbeder? Hehe. 

Anmeld

20. februar 2014

Ayasmor

Omsorgsgiver skriver:

Bør jeg være bekymret??

Hvordan lugtede det anderledes end normalt? Sødlig, syrlig eller måske noget helt andet?
Hvordan har din datter ellers været generelt?

Hilsen Sara

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
twinny skriver:

Jeg tænker. Har hun spist rødbeder? Hehe. 

Hmm... De får nogle gange rødbede i vuggestuen men det er første gang jeg oplever det her.

Anmeld

20. februar 2014

twinny

Omsorgsgiver skriver:

Hmm... De får nogle gange rødbede i vuggestuen men det er første gang jeg oplever det her.

Okay.  For drengene kan godt have sorte, når de får rødbeder. 

Men jeg ville nok lige vente og se det an, hvis hun har det fint. Ingen feber, spiser og drikker som hun plejer og opfører sig som hun plejer. Så se hvad der er i den næste ble. 

Anmeld

20. februar 2014

MorTil4<3

Omsorgsgiver skriver:

Bør jeg være bekymret??

hvis ikke du kender nogen synlig grund til hvorfor skal du holde øje med feber og lign, da sort afføring kan betyde blod
dvs hvis de har revet hul i en tarm eller lign . .

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Ayasmor skriver:

Hvordan lugtede det anderledes end normalt? Sødlig, syrlig eller måske noget helt andet?
Hvordan har din datter ellers været generelt?

Hilsen Sara

Hmm... Det er svært at forklare.... Kan jeg faktisk ikke.. Det var bare anderledes. 

Hun har i starten af den her uge haft lidt feber men det er aftaget hurtigt igen. Så har hun også været forkølet og hostet lidt samt klaget en smule over ondt i sit ene øre. Men trods alt det har hun været i godt humør. Smilende, syngende og aktiv som hun altid plejer at være.

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
twinny skriver:

Okay.  For drengene kan godt have sorte, når de får rødbeder. 

Men jeg ville nok lige vente og se det an, hvis hun har det fint. Ingen feber, spiser og drikker som hun plejer og opfører sig som hun plejer. Så se hvad der er i den næste ble. 

Du kan se mit svar til Ayas mor ang hendes fysiske helbred i den her uge.

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
MilleMus1988 skriver:

hvis ikke du kender nogen synlig grund til hvorfor skal du holde øje med feber og lign, da sort afføring kan betyde blod
dvs hvis de har revet hul i en tarm eller lign . .

Hmm... Hun har haft lidt feber i starten af den her uge... 

Blod i afføring er nemlig det jeg frygter allermest  

Anmeld

20. februar 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Nu slår det da mig!!! Hun spiste igår en hel masse blåbær. Mon de har farvet hendes afføring helt sort??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.