Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pipkukkeren skriver: Kære alleHermed kommer lige en lille update, jeg er snart klar med beretning..D. 1/3 kl. 22.26 kom vores smukke lille datter til verden. 3600 g lækkerbisken fordelt på 52 cm - hun er helt igennem perfekt Fødslen foregik som planlagt i hjemmet ved en vandfødsel, hvor jeg selv tog imod hende - helt fantastisk oplevelse! Det hele gik hurtigt - en fødsel på ca 3 timer og så kunne vi ellers nyde den magiske tid i trygge og hjemlige rammer - skønt Der kommer fødselsbetetning lige så snart jeg kan få øjnene fra det lille vidunderlige væsen vi har været så heldige at være blevet beriget med Line
Kære alleHermed kommer lige en lille update, jeg er snart klar med beretning..D. 1/3 kl. 22.26 kom vores smukke lille datter til verden. 3600 g lækkerbisken fordelt på 52 cm - hun er helt igennem perfekt Fødslen foregik som planlagt i hjemmet ved en vandfødsel, hvor jeg selv tog imod hende - helt fantastisk oplevelse! Det hele gik hurtigt - en fødsel på ca 3 timer og så kunne vi ellers nyde den magiske tid i trygge og hjemlige rammer - skønt Der kommer fødselsbetetning lige så snart jeg kan få øjnene fra det lille vidunderlige væsen vi har været så heldige at være blevet beriget med Line
Åhhh, jeg er helt solgt Jeg vil også have en lille bitte, lækker bebs igen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpestort tillykke med lillesøster!!Og hjerteligt tillykke med graviditeten Laura/Elvers!
Stort tillykke, Line!
Hun ser godt nok dejlig ud.
Fantastisk du fik den fødsel, du ønskede dig - den glæder jeg mig til at høre mere om.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128