Så er det snart tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.991 visninger
13 svar
30 synes godt om
20. februar 2014

Line Højdal

Hej alle i dejlige damer
Nu nåede jeg 39+4 og terminen er lige om hjørnet. Selvom jeg har indstillet mig på at skulle gå over tid (fødte 41+5 sidst), så er utålmodigheden så småt ved at melde sig. ALT er klar, jeg kan simpelthen ikke finde på mere at forberede og kroppen er ved at være belastet synes jeg...

Jeg skal hvis alt går efter planen føde hjemme og vi glææder os

Håber alt går jer godt derude
Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2014

piadas

Ih, det bliver spændende, Line! Så må vi hellere følge med lidt oftere, end vi plejer - det kunne jo være, der kom en "jeg-har-født"-update fra dig.

Glæder mig til FB i hvert fald. Der går jo for lang tid mellem dem nu. Det var tider, da vi sprøjtede dem ud på skift!

Pøj pøj med fødslen!

Anmeld

20. februar 2014

Elvers

Ih, det er spændende!! Håber du kommer til at føde hjemme

kommer utålmodigheden lige meget hvad?.. Jeg tænker nemlig, om jeg har så meget at se til og tænke på, at jeg ikke når til at blive utålmodig i denne graviditet... Eller er det bare ønsketænkning?

Håber alt kommer til at gå godt for dig, og at du ikke skal gå så meget over tid denne gang

Anmeld

21. februar 2014

Lilje82

Ih, hvor spændende :-) Held og lykke, når det kommer så vidt. Glæder mig til en update

Anmeld

23. februar 2014

Maria-s

Ihhhh hvor spændende  Jeg er selv 31+1 i dag og bare SLET IKKE forberedt/ klar endnu  Håber de næste uger bringer mig lidt tættere på det 

Glæææder mig til en FB fra dig, fra en forhåbentlig dejlig hjemmefødsel

Anmeld

25. februar 2014

Line Højdal

Tak for jeres svar... Jeg skal helt sikkert nok komme med beretning, når den lille ny er kommet til verden

Jeg venter dog stadig... og kommer sikkert til det en uges tid endnu - er 40+2 i dag! Har haft lidt uregelmæssige små-veer, murren i underlivet de sidste par dage og slimproppen er gik i går... Så noget er der gang i, men baby lader ind til videre vente på sig den bandit

Jeg ved ikke om utålmodigheden kommer uanset hvad... Jeg synes det er meget nemmere her anden gang. Med en krudtugle i huset i forvejen, er der nok at tage sig til og tiden går det hurtigere. Men når kroppen først begynder at gøre navs, så synes jeg man bliver utålmodig... Jeg sover ret dårligt nu og har mega ondt i skambenet, så kan dårligt gå om aftenen Men ellers nyder vi jo også den sidste tid og gør nogle ekstra ting for Aske, tager på cafe osv...

Men alt i alt, så er vi bare klar nu og jeg vil såååå gerne af med maven og en del af de ekstra kg... Og selvfølgelig møde det nye familiemedlem - det bliver spændende at se hvad maven gemmer

til jer alle, Line

Anmeld

26. februar 2014

PeruBaby

spændende, spændende... må også hellere kigge herind lidt oftere nu... 

Man skal jo ikke gå glip af noget... hi, hi, hi

Anmeld

26. februar 2014

piadas

Hihi, jeg kiggede lige også ind for at se, om der var noget i gang - men det er der jo så småt!

Håber du får den fødsel, du ønsker dig!

Anmeld

27. februar 2014

Line Højdal

Det er simpelthen ulideligt at gå over terminsdagen... og jeg kan ikke lade være med at holde øje med alle små tegn - selv det mindste lille niv bliver registreret...

Blev undersøgt af min jordemoder i morges og hun kunne konstatere at livmoderhalsen var stort set væk (meget blød) og jeg var 2 cm åben... Så lidt sker der da tænkte jeg og de 2½ times veer i nat har helt sikkert givet noget

Her til aften har jeg sørme kunne konstatere tegnblødning... så kryds lige fingre for at det er et tegn på snarlig fødsel - jeg vil møde min lille "fisk"

og god aften til jer alle...

Anmeld

5. marts 2014

Line Højdal

Kære alle

Hermed kommer lige en lille update, jeg er snart klar med beretning..

D. 1/3 kl. 22.26 kom vores smukke lille datter til verden.
3600 g lækkerbisken fordelt på 52 cm - hun er helt igennem perfekt
Fødslen foregik som planlagt i hjemmet ved en vandfødsel, hvor jeg selv tog imod hende - helt fantastisk oplevelse! Det hele gik hurtigt - en fødsel på ca 3 timer og så kunne vi ellers nyde den magiske tid i trygge og hjemlige rammer - skønt

Der kommer fødselsbetetning lige så snart jeg kan få øjnene fra det lille vidunderlige væsen vi har været så heldige at være blevet beriget med

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.