Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige en lille updateD. 1/3 kl. 22.26 kom vores smukke lille datter til verden. 3600 g lækkerbisken fordelt på 52 cm - hun er helt igennem perfekt Fødslen foregik som planlagt i hjemmet ved en vandfødsel, hvor jeg selv tog imod hende - helt fantastisk oplevelse! Det hele gik hurtigt - en fødsel på ca 3 timer og så kunne vi ellers nyde den magiske tid i trygge og hjemlige rammer - skønt Der kommer fødselsbetetning lige så snart jeg kan få øjnene fra det lille vidunderlige væsen vi har været så heldige at være blevet beriget med Line
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pipkukkeren skriver: Lige en lille updateD. 1/3 kl. 22.26 kom vores smukke lille datter til verden. 3600 g lækkerbisken fordelt på 52 cm - hun er helt igennem perfekt Fødslen foregik som planlagt i hjemmet ved en vandfødsel, hvor jeg selv tog imod hende - helt fantastisk oplevelse! Det hele gik hurtigt - en fødsel på ca 3 timer og så kunne vi ellers nyde den magiske tid i trygge og hjemlige rammer - skønt Der kommer fødselsbetetning lige så snart jeg kan få øjnene fra det lille vidunderlige væsen vi har været så heldige at være blevet beriget med Line
Ihhhh altså! Stort tillykke!!! Glæder mig til at læse FB når du får tid og overskud
og lækker med lækker på
Stort tillykke med hende, hvor er hun skøn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128