dicillin eller erythromcin under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2014

tweety2060

Moaren skriver:

Heracillin er i samme gruppe som dicillin, bare med et andet indholdsstof. Hellere heracillin end erycin.  Snak med doktor...de skal nok finde på noget. 

MIn egen læge er slet ikke i tvivl om det har udviklet sig negativt og er større. Han håbede at den afd. Der opr mig ville se såret men nej, de vil ikke se mig \ gøre noget...
Er så hjemme med uforudrettet sag....
Ingen ny behandling, men evt vagtlæge i weekenden hvis forværring, og ellers egen læge igen mandag såfremt det ikke er bedre....
Øv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2014

tweety2060

ann-kristina skriver:

Hvis der stod at dicillin kunne bruges, så ville jeg klart prøve med heracillin. De tester bare ikke for det. Du kan jo spørge din læge

Mvh Ann-Kristina (læge)

MIn egen læge er slet ikke i tvivl om det har udviklet sig negativt og er større. Han håbede at den afd. Der opr mig ville se såret men nej, de vil ikke se mig \ gøre noget...
Ingen ny behandling, men evt vagtlæge i weekenden hvis forværring, og ellers egen læge igen mandag såfremt det ikke er bedre....
Øv!!

Anmeld

21. februar 2014

moaren

tweety2060 skriver:

Øv!!

Jeg undrer mig over, at din egen læge ikke udskriver Heracillin til dig?

Anmeld

21. februar 2014

tweety2060

Moaren skriver:

Jeg undrer mig over, at din egen læge ikke udskriver Heracillin til dig?

Tja også her, men nok fordi de frarådede det fra afd d.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.