Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michelle21 skriver: Flot mave og god fødsel
Flot mave og god fødsel
Tusind tak for det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Norit skriver: Så nåede jeg også termin! Jeg var til jordemoder 39+5 og der blev baby skønnet til 3300g. så en lille dame i følge jordemoderen. Jeg har desuden fået en tid til tjek/scanning 41+4 og hvis der er nok fostervand bliver jeg først sat i gang 41+6. Æv, jeg syntes det er super lang tid at gå med veer Alt er klart til den lille, så nu prøver vi bare at få tiden til at gå
Så nåede jeg også termin!
Jeg var til jordemoder 39+5 og der blev baby skønnet til 3300g. så en lille dame i følge jordemoderen. Jeg har desuden fået en tid til tjek/scanning 41+4 og hvis der er nok fostervand bliver jeg først sat i gang 41+6. Æv, jeg syntes det er super lang tid at gå med veer
Alt er klart til den lille, så nu prøver vi bare at få tiden til at gå
Super fin baby hule
God fødsel, når den tid kommer Håber den er lige rundt om hjørnet - masser vestøv i din retning.
Norit skriver: Tak for det Syntes stadig det er lidt surrealistisk. Tror det bliver en kæmpe oplevelse
Tak for det Syntes stadig det er lidt surrealistisk. Tror det bliver en kæmpe oplevelse
liten-mamma skriver: Super fin baby hule God fødsel, når den tid kommer Håber den er lige rundt om hjørnet - masser vestøv i din retning.
Tak for det
Ih, ja ve-støv modtages med kyshånd
M_V skriver: Det vil jeg så gerne love dig at det bliver Altså en kæmpe oplevelse. Uden sammenligning!
Det vil jeg så gerne love dig at det bliver Altså en kæmpe oplevelse. Uden sammenligning!
Det var godt Pyh, hvor er jeg bare også nervøs
Norit skriver: Det var godt Pyh, hvor er jeg bare også nervøs
M_V skriver: Det tror jeg altid man er lidt, fordi man ved jo ikke rigtigt hvad det er man kommer til at gennemgå håber du får en god oplevelse, det er det for de fleste
Det tror jeg altid man er lidt, fordi man ved jo ikke rigtigt hvad det er man kommer til at gennemgå håber du får en god oplevelse, det er det for de fleste
Nej det er jo rigtigt hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128