Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så nåede jeg også termin!
Jeg var til jordemoder 39+5 og der blev baby skønnet til 3300g. så en lille dame i følge jordemoderen. Jeg har desuden fået en tid til tjek/scanning 41+4 og hvis der er nok fostervand bliver jeg først sat i gang 41+6. Æv, jeg syntes det er super lang tid at gå med veer
Alt er klart til den lille, så nu prøver vi bare at få tiden til at gå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Norit skriver: Så nåede jeg også termin! Jeg var til jordemoder 39+5 og der blev baby skønnet til 3300g. så en lille dame i følge jordemoderen. Jeg har desuden fået en tid til tjek/scanning 41+4 og hvis der er nok fostervand bliver jeg først sat i gang 41+6. Æv, jeg syntes det er super lang tid at gå med veer Alt er klart til den lille, så nu prøver vi bare at få tiden til at gå
Ååårh hvor er du fin... God fødsel når den tid kommer
LMX skriver: Ååårh hvor er du fin... God fødsel når den tid kommer
Tusind tak
Jeg glæder mig meget til det hele går i gang rigtigt
hvor er du flot!! Håber hun kommer snart
asff skriver: hvor er du flot!! Håber hun kommer snart
Tak for det
Flot mave
M_V skriver: Så fin du er :-) rigtig god fødsel til den tid. Håber den går i gang meget meget snart
Så fin du er :-) rigtig god fødsel til den tid. Håber den går i gang meget meget snart
Tak for det Syntes stadig det er lidt surrealistisk. Tror det bliver en kæmpe oplevelse
AnnL skriver: Flot mave
Tak!
Flot mave og god fødsel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128