Jer der er gravid med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. februar 2014

mbbuch

Jeg har i lang tid nu mærket liv og glade dage i maven og kan se bevægelser ude på. Dog kun i min højre side af maven.. Er der andre tvillinge gravide der er nervøse selvom de mærker liv? Jeg tænker tit på om de begge er ok. Ved jo ik om det er begge babyer jeg mærker eller kun den ene. Åhh den evige nervøsitet... Blev scannet d. 28/1 og der var alt fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2014

Rikke2404

mbbuch skriver:

Jeg har i lang tid nu mærket liv og glade dage i maven og kan se bevægelser ude på. Dog kun i min højre side af maven.. Er der andre tvillinge gravide der er nervøse selvom de mærker liv? Jeg tænker tit på om de begge er ok. Ved jo ik om det er begge babyer jeg mærker eller kun den ene. Åhh den evige nervøsitet... Blev scannet d. 28/1 og der var alt fint.

Da jeg var gravid med mine tvillinger, mærkede jeg også mest liv i den ene side. Moderkagen lå foran tvB, så derfor mærkede jeg ikke så meget til hende Kunne det være tilfældet hos dig?

Anmeld

19. februar 2014

et-ønske

mbbuch skriver:

Åhhh ja den kære nervøsitet nogle gange føler jeg at jeg nærmer mig sindssyge..... Kan ikke mindes det var så slemt da jeg ventede min datter

Jeg er sikker på at vores nervøsitet er helt ubegrundet og de små har det fantastisk derinde

Mine piger ligger i tværleje, så jeg kan sagtens mærke forskel, hende der ligger forneden bliver mest klemt og mærker jeg kun når jeg ligger ned - hende foroven er til gengæld aktiv for dem begge i løbet af dagen jøsses hun er aktiv - for et par uger siden var jeg så nervøs for at jeg ikke rigtig mærkede noget, nu sover jeg nærmest ikke fordi de skiftes til at holde mig vågen Er godt nok spændt på om det er standarden når de kommer til verden

Tæller ned, nu under 100 dage til pks

Anmeld

19. februar 2014

mbbuch

Rikke2404 skriver:

Da jeg var gravid med mine tvillinger, mærkede jeg også mest liv i den ene side. Moderkagen lå foran tvB, så derfor mærkede jeg ikke så meget til hende Kunne det være tilfældet hos dig?

Jeg ved den ene tvilling ligger med ryggen udad mod min mave så det kan måske være derfor

Anmeld

19. februar 2014

Minmowgli

Forstå helt sikkert hvordan du har det...

jeg mærker også mest den ene(er dog kun 19+2) 

Synes i det hele taget det er svært at nyde sin graviditet pga konstant bekrymring, venter to piger og den ene er mindre end den anden, så da vi var til MD i mandags foreslog lægen en fostervandsprøve som vi så fik taget, selvom de på scanningen ikke kunne se der skulle være noget i vejen med pigerne, men pyhh det er hårdt at gå og vente på svar...

Glæder mig bare så meget til jeg forhåbentligt står med to dejlige piger i armene og graviditeten er overstået 

Anmeld

19. februar 2014

mbbuch

Minmowgli skriver:

Forstå helt sikkert hvordan du har det...

jeg mærker også mest den ene(er dog kun 19+2) 

Synes i det hele taget det er svært at nyde sin graviditet pga konstant bekrymring, venter to piger og den ene er mindre end den anden, så da vi var til MD i mandags foreslog lægen en fostervandsprøve som vi så fik taget, selvom de på scanningen ikke kunne se der skulle være noget i vejen med pigerne, men pyhh det er hårdt at gå og vente på svar...

Glæder mig bare så meget til jeg forhåbentligt står med to dejlige piger i armene og graviditeten er overstået 

Jeg skal til vækst scanning på mandag så håber alt er som det skal være. Jeg er sikker på vi får nogle dejlige og raske børn ud i sidste ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.