nupo pulver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

ano14316

nesss skriver:

hej alle.

vil rigtig gerne tabe mig efter fødslen (ammer ikke) men syntes det er så svært. kan jeg starte med at bruge nupo pulver og så trappe stille ud?

kan man drikke light produkter ved siden af?

Ja, det kan du sagtens... Problemet folk der tager på igen efter en nupolur er at de spiser som de gjorde inden kuren, og sp tager man jo på og en, men hvis man ændre sine kostvaner efter kuren så fungere det super...

Jeg har været på Nupo 2 gange og har tabt 8 og 10 kg og efter sidste gang tabte jeg yderligere 3 kg.. nu tager jeg så på igen fordi jeg er gravid hehe..

Jeg har faktisk en del til salg hvis det har interesse, har sat det til 500 kr på dba og der er for over 800 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

ano14316

Ja deT kan du sagtens.. Men vil fraråde det, da det, for det første, indeholder kunstige sødemidler, som er kræftfremkaldende og så smager det virkelig dårligt! Der er også supermange e-numre i light produkter... Ikke sundt.... Men min svigermor drikker nupo og har tabt sig en del ved det Så som en kickstarter kan det vel være fint Held og lykke....

Hvad tror du der søder Nupo? Hehe, det er også kunstige sødemidler...

Nåh men jeg kan ikke tåle at drikke light sodavand, får migræne lige med det samme.. men har ingen problemer med nupo, så lidt bedre er det... 

forklaringen er som en anden skriver at der ikke længere er sødemiddel i Nupo.. har lige kontrolleret på en pakke...!

Anmeld

18. februar 2014

ano14316

B&J skriver:

stedet for nupo vil jeg råde dig til at spise mindre portioner og flere gange om dagen...

for du har stadig født og har behov for den energi maden giver som nupo ikke giver i længden...

så heller spise et rugbrød eller knækbrød med gode proteiner også magert pålæg med 2-3 stykker på også grønt til

hav altid en skål med gulerødder i køleskabet hvis du kan lig det...

drik light hvis du gerne vil have noget snyde sodavand sunder nej men du tager ikke på af det.

Flere mener at light sodanvand nedsætter forbrændingen så meget at der ille er 'vundet' noget, da man har tendens til at drikke mere af det end hvis der var sukker i... Blot til info..

Anmeld

18. februar 2014

ano14316

skovrup skriver:

Nupo indeholder ikke længere aspartan, de gået over til sukker. Det var for nogen år siden de brugte aspartan.

Bare lige til info

Gud, der har du da ret i, læste lige på bøtten... Så er det jo derfor jeh ikke får migræne...

Anmeld

19. februar 2014

B&J

ano14316 skriver:

Flere mener at light sodanvand nedsætter forbrændingen så meget at der ille er 'vundet' noget, da man har tendens til at drikke mere af det end hvis der var sukker i... Blot til info..

ved jeg godt også der for jeg skriver det ikke er spor sundere, men hvis man nu vil så må man jo tyg sig til den sukkerfrie

men ja jeg ved det ikke der er så mange meninger omkring alt det sukker og sukkerfri tror helt sikkert man bare skal prøve det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.