nupo pulver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
14 svar
8 synes godt om
18. februar 2014

yagnes

hej alle.

vil rigtig gerne tabe mig efter fødslen (ammer ikke) men syntes det er så svært. kan jeg starte med at bruge nupo pulver og så trappe stille ud?

kan man drikke light produkter ved siden af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

stjernehimmel

nesss skriver:

hej alle.

vil rigtig gerne tabe mig efter fødslen (ammer ikke) men syntes det er så svært. kan jeg starte med at bruge nupo pulver og så trappe stille ud?

Jeg har brugt det til alle måltider udover aftensmad, der har jeg istedet spist rigtig sundt... :-) 

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

nesss skriver:

hej alle.

Ja deT kan du sagtens.. Men vil fraråde det, da det, for det første, indeholder kunstige sødemidler, som er kræftfremkaldende og så smager det virkelig dårligt! Der er også supermange e-numre i light produkter... Ikke sundt.... Men min svigermor drikker nupo og har tabt sig en del ved det Så som en kickstarter kan det vel være fint Held og lykke....

Anmeld

18. februar 2014

*Pingvinen*

Jeg ville aldrig nogensinde drikke Nupo. I mine øjne er det bare SÅ forkert et valg at fylde i sin krop.
Hvis du vil tabe dig, vil jeg anbefale dig at skære ALT mel/kerner væk (brød, havregryn, knækbrød osv), minus sukker, kartofler, ris og pasta...
Men Prøv lige og undvære alt mel... du vil blive overrasket

Anmeld

18. februar 2014

Papillon

Sitrani skriver:

Ja deT kan du sagtens.. Men vil fraråde det, da det, for det første, indeholder kunstige sødemidler, som er kræftfremkaldende og så smager det virkelig dårligt! Der er også supermange e-numre i light produkter... Ikke sundt.... Men min svigermor drikker nupo og har tabt sig en del ved det Så som en kickstarter kan det vel være fint Held og lykke....

Sødemidlet aspartam, der var under mistanke for at være kræftfremkaldende, er blevet frifundet. Dermed ikke sagt at man skal spise vanvittige mængder af det, men der er ingen grund til at advare imod det på den måde

Anmeld

18. februar 2014

B&J

stedet for nupo vil jeg råde dig til at spise mindre portioner og flere gange om dagen...

for du har stadig født og har behov for den energi maden giver som nupo ikke giver i længden...

så heller spise et rugbrød eller knækbrød med gode proteiner også magert pålæg med 2-3 stykker på også grønt til

hav altid en skål med gulerødder i køleskabet hvis du kan lig det...

drik light hvis du gerne vil have noget snyde sodavand sunder nej men du tager ikke på af det.

Anmeld

18. februar 2014

Rockertand

stjernehimmel skriver:

Jeg har brugt det til alle måltider udover aftensmad, der har jeg istedet spist rigtig sundt... :-) 

Hvor meget har du tabt og over hvor lang tid?

Anmeld

18. februar 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Sitrani skriver:

Nupo indeholder ikke længere aspartan, de gået over til sukker. Det var for nogen år siden de brugte aspartan.

Bare lige til info

Anmeld

18. februar 2014

stjernehimmel

Rockertand skriver:

Hvor meget har du tabt og over hvor lang tid?

Jeg tabte mig ca 15 kg, på 3 mdr... Men skal siges at jeg var/er slik junkie så er sikker på det os havde rigtig meget at sige at eg ik fik det hver dag, samt at jeg begyndte at spise regelmæssigt..... Dog er madlog MEgeT bedre da det er livsstils ændring, da man tager alt på igen når man holder på nupo hvis man ikke virkelig passer på 

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

Papillon skriver:

Sødemidlet aspartam, der var under mistanke for at være kræftfremkaldende, er blevet frifundet. Dermed ikke sagt at man skal spise vanvittige mængder af det, men der er ingen grund til at advare imod det på den måde

Okay Se det vidste jeg ikke - det er da godt at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.