Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marianne1989 skriver: Jaa! Det må du da nok sige!! Nu må han gerne komme ud og sige Hej snart .. og mange tak
Jaa! Det må du da nok sige!! Nu må han gerne komme ud og sige Hej snart ..
og mange tak
Ja det er også bare skønt når de kommer ud!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marianne1989 skriver: Jeg synes den føles helt enorm! Tjooo, jordemoder siger 3200 gram for to dage siden, så han er ikke nogen lille krabat! men det er jo kun et skøn, så jeg glæder mig også til at finde ud af hvad det ender med !
Jeg synes den føles helt enorm! Tjooo, jordemoder siger 3200 gram for to dage siden, så han er ikke nogen lille krabat! men det er jo kun et skøn, så jeg glæder mig også til at finde ud af hvad det ender med !
Jeg ville nu heller ikke sige at han er stor.. :p hihi.. Ej det bliver rigtig spændende..
Marianne1989 skriver: Hej piger, Endelig tog jeg mig sammen til at få taget et mavebillede. Jeg har haft så travlt med at gøre klar, så alle mine resourcer er gået til det! Plus jeg har haft en masse gæster, som skulle se mig inden jeg blev til to .. Som I ved har vi skulle overstå en flytning, så der er jo masser at tage fat på! Mit seneste projekt har været vores meget hvide og upersonlige badeværelse - der mangler lige at få sat et sort Hvidt billede op på endevæggen ved toilettet ! .. Hold op jeg kan mærke, at jeg er træt nu. Havde slet ikke de samme kræfter, som da jeg fiksede babyværelse. Maven vokser og vokser. Man er i den grad ikke længere i tvivl om jeg er gravid!! Jeg laver den famøse vraltegang Hehe. Og nu er jeg begyndt at få rimelig ondt i mine led - i fingre og kæbe osv. Jeg er SÅ tung nu, at jeg vil have baby ud hurtigst muligt !!! SÅÅ nu gider jeg ikke at være gravid mere - babyfront kom ud og mød din mor og far!
Hej piger,
Endelig tog jeg mig sammen til at få taget et mavebillede. Jeg har haft så travlt med at gøre klar, så alle mine resourcer er gået til det! Plus jeg har haft en masse gæster, som skulle se mig inden jeg blev til to .. Som I ved har vi skulle overstå en flytning, så der er jo masser at tage fat på! Mit seneste projekt har været vores meget hvide og upersonlige badeværelse - der mangler lige at få sat et sort Hvidt billede op på endevæggen ved toilettet ! .. Hold op jeg kan mærke, at jeg er træt nu. Havde slet ikke de samme kræfter, som da jeg fiksede babyværelse.
Maven vokser og vokser. Man er i den grad ikke længere i tvivl om jeg er gravid!! Jeg laver den famøse vraltegang Hehe. Og nu er jeg begyndt at få rimelig ondt i mine led - i fingre og kæbe osv. Jeg er SÅ tung nu, at jeg vil have baby ud hurtigst muligt !!!
SÅÅ nu gider jeg ikke at være gravid mere - babyfront kom ud og mød din mor og far!
endelig et nyt billede, har da været ved at dø af utålmodighed
hvor er den bare blevet fin din mavseselvom den stadig er lille af en 38.ugesmave er man da i hvert fald overhovedet ikke i tvivl om at du gemmer på et mirakel derinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128