Så fik jeg endelig tid! Min efterhånden kæmpemave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.345 visninger
22 svar
38 synes godt om
18. februar 2014

Marianne1989

Hej piger,

Endelig tog jeg mig sammen til at få taget et mavebillede. Jeg har haft så travlt med at gøre klar, så alle mine resourcer er gået til det! Plus jeg har haft en masse gæster, som skulle se mig inden jeg blev til to  .. Som I ved har vi skulle overstå en flytning, så der er jo masser at tage fat på! Mit seneste projekt har været vores meget hvide og upersonlige badeværelse - der mangler lige at få sat et sort Hvidt billede op på endevæggen ved toilettet ! .. Hold op jeg kan mærke, at jeg er træt nu. Havde slet ikke de samme kræfter, som da jeg fiksede babyværelse. 

Maven vokser og vokser. Man er i den grad ikke længere i tvivl om jeg er gravid!! Jeg laver den famøse vraltegang Hehe. Og nu er jeg begyndt at få rimelig ondt i mine led - i fingre og kæbe osv. Jeg er SÅ tung nu, at jeg vil have baby ud hurtigst muligt !!! 

SÅÅ nu gider jeg ikke at være gravid mere - babyfront kom ud og mød din mor og far! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Nessie

Flot badeværelse, og flot mave

Håber at den lille snart har tænkt sig at komme ud, de sidste uger kan godt være hårde, når man bare går og VENTER

Anmeld

18. februar 2014

Marianne1989

Nessie skriver:

Flot badeværelse, og flot mave

Håber at den lille snart har tænkt sig at komme ud, de sidste uger kan godt være hårde, når man bare går og VENTER

Tusind tak

Jaaaa - det er godt nok hårdt, jeg er også helt hormonel, og det gør det lige ubehaget lidt værre.

ja, udover at vente, så er man SÅ opmærksom på alle tegnene, fordi man ikke har prøvet det før! "Er slimproppen nu gået?", "er det mit vand som siver, eller er det bare udflåd?" .. Osv osv osv... 

Anmeld

18. februar 2014

Nessie

Marianne1989 skriver:

Tusind tak

Jaaaa - det er godt nok hårdt, jeg er også helt hormonel, og det gør det lige ubehaget lidt værre.

ja, udover at vente, så er man SÅ opmærksom på alle tegnene, fordi man ikke har prøvet det før! "Er slimproppen nu gået?", "er det mit vand som siver, eller er det bare udflåd?" .. Osv osv osv... 

Ja, man aner jo ikke hvordan det føles, når det starter, så hvert lille jag i kroppen bliver analyseret

Anmeld

19. februar 2014

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Hej piger,

Endelig tog jeg mig sammen til at få taget et mavebillede. Jeg har haft så travlt med at gøre klar, så alle mine resourcer er gået til det! Plus jeg har haft en masse gæster, som skulle se mig inden jeg blev til to  .. Som I ved har vi skulle overstå en flytning, så der er jo masser at tage fat på! Mit seneste projekt har været vores meget hvide og upersonlige badeværelse - der mangler lige at få sat et sort Hvidt billede op på endevæggen ved toilettet ! .. Hold op jeg kan mærke, at jeg er træt nu. Havde slet ikke de samme kræfter, som da jeg fiksede babyværelse. 

Maven vokser og vokser. Man er i den grad ikke længere i tvivl om jeg er gravid!! Jeg laver den famøse vraltegang Hehe. Og nu er jeg begyndt at få rimelig ondt i mine led - i fingre og kæbe osv. Jeg er SÅ tung nu, at jeg vil have baby ud hurtigst muligt !!! 

SÅÅ nu gider jeg ikke at være gravid mere - babyfront kom ud og mød din mor og far! 

Hvor er badeværelset blevet flot! Du er sgu så super sej, en rigtig handy-woman 

Din mave er også bare blevet så fin Er vildt imponeret over hvordan den stadig kan være så lille. 

Anmeld

20. februar 2014

AnthonsMor

Marianne1989 skriver:

Hej piger,

Nu kan det sgu også ses hva! sikke meget der er sket, sad lige og kiggede dine billeder igennem, du var jo heeeeelt flad møg længe.. Dejligt med sådan en smuk mave

Anmeld

20. februar 2014

Aabye

Jeg er stadig dybt imponeret over at din mave er så lille.. 

Men jeg kan godt forstå at du selv synes at du er "kæmpe" når du er vant til at have en helt flad mave.. 
Jeg glæder mig til at høre hvor "meget" baby du gemmer på derinde..

Anmeld

20. februar 2014

Babydrøm

Marianne1989 skriver:

Hej piger,

Flot mave og badeværelse Håber baby snart vil ud

Anmeld

20. februar 2014

Kløver

Hvor er det blevet flot, jeres badeværelse

Synes det er vildt du ikke fylder mere, når du er så tæt på termin tror godt du kunne ha skjult det hele vejen igennem hvis du ville men flot bule

Anmeld

20. februar 2014

LilleChelle

Er virkelig imponeret over at du ikke er større når du er lige op over termin ! Så 'lille' var jeg da jeg var 17 uger henne :p 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.