39+1 update herhjemme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

Happiness

cdinesen skriver:

Jeg kender en der åd 1 liter is, og så gik fødsel igang! dermed havde hun også indtaget masse af energi til fødslen, så 2 fluer med et smæk

hehe Se det er en plan jeg kan forholde mig til Men tror nu også alt det sukker kan sætte gang i tarmene, og det er først nu min mave er nogenlunde i orden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

Milas14

Happiness skriver:

Her er JM bare lidt irriterende, hun er tilknyttet tidlig indsats området, men burde bestemt ikke være det... Men er tilknyttet psyk gennem fødegangen, og de er heldigvis gode Her er angsten der fordi jeg fik en allergisk reaktion på epiduralen sidst, og vi var ved at miste både mig og min søn. Vågner desværre op flere gange om natten o hiver efter mit vejr Og jo mere vi nærmer os jo oftere får jeg anfaldende Derfor var jeg også blevet lovet en igangsættelse her i den her uge. Men tror min JM havde glemt at give mig en tid ved overlægen, for de var ihvertfald undrende over at jeg først fik en tid imorgen. 

Håber bare at de er åbne overfor jeg ikke skal vente for længe, for er bange for hvordan min psykiske tilstand så vil være

Ej det var da osse en grim oplevelse! Kan godt forstå din bekymring, og hold du bare JM i ørene...

Anmeld

19. februar 2014

ette1987

Jeg sad og lavede lidt akupressur på mig selv mandag aften, og havde de første veer, som dog ikke udviklede sig om natten, så jeg prøver helt hundrede den metode igen i dag I følge min Jordemoder er sex med orgasme bedste bud på en igangsætter, meeen det er ikke lige en mulighed her, så jeg trykker videre Tror dog det er mere af psykisk karakter, da kroppen ikke er sådan at manipulere med!

Anmeld

19. februar 2014

Happiness

ette1987 skriver:

Jeg sad og lavede lidt akupressur på mig selv mandag aften, og havde de første veer, som dog ikke udviklede sig om natten, så jeg prøver helt hundrede den metode igen i dag I følge min Jordemoder er sex med orgasme bedste bud på en igangsætter, meeen det er ikke lige en mulighed her, så jeg trykker videre Tror dog det er mere af psykisk karakter, da kroppen ikke er sådan at manipulere med!

Her hjalp hverken sexen eller trykkeriet

Har dog højst sandsynligt en tid til igangsættelse på mandag. Det skal bare lige tages op på konference imorgen, så ringer de med svar.

Men regner med min mand bliver sat til at trykke på anklerne igen her alle dagene op til  

Kan slet ikke overskue mere sex, da det bare er besværligt og gør pisse ondt

Og ananas holder jeg mig stadig fra. Har nu også fået en hæmoride af den TAK for l***

Hvor langt er du?

Anmeld

19. februar 2014

ette1987

Happiness skriver:

Her hjalp hverken sexen eller trykkeriet

Har dog højst sandsynligt en tid til igangsættelse på mandag. Det skal bare lige tages op på konference imorgen, så ringer de med svar.

Men regner med min mand bliver sat til at trykke på anklerne igen her alle dagene op til  

Kan slet ikke overskue mere sex, da det bare er besværligt og gør pisse ondt

Og ananas holder jeg mig stadig fra. Har nu også fået en hæmoride af den TAK for l***

Hvor langt er du?

Jeg er 37+5, så der er tid endnu.. Men har mange øve veer, så er meget utålmodig allerede

Anmeld

25. februar 2014

Nessie

Happiness skriver:

Ja tiden er fløjet afsted. Det er vidst ikke helt gået op for mig at jeg er højgravid Og samtidigt fylder angsten bare så voldsomt.

Men ja, min humor er der heldigvis stadig. Dog er der nogle dage hvor den også er væk, og jeg bare er umulig at være i nærheden af... Tror min mand er glad for det snart er overstået. Så kan vi ligesom komme videre.

Det er ikke fordi jeg er så utålmodig igen, for har lidt svært ved at forholde mig til at vi skal have en baby i huset, men det er mere det psykiske aspekt i det. Var egentligt blevet lovet en igangsættelse i den her uge, men JM hev lige det i land igen i fredags. Og først der blev der bestilt tid til selve samtalen. 

Så nu må vi bare se hvad lægen siger imorgen. Håber ihvertfald at jeg senest bliver sat igang mandag. Så jeg ikke går helt i panik. 

Jeg håber at du har født nu, og at det hele er gået rigtig godt

Glæder mig til at se billeder af den skønne lillesøster, og høre hvordan det hele gik.

Og så håber jeg selvfølgelig at du hurtigt kommer ovenpå, slipper for angst anfald og fødselsdepression

Anmeld

28. februar 2014

san

Nu spørg jeg nok lidt dumt men mærker JM oppe i dig for at finde ud af hvor meget du er åben? er det noget de gør til sidst i forløbet?

Anmeld

1. marts 2014

Happiness

san skriver:

Nu spørg jeg nok lidt dumt men mærker JM oppe i dig for at finde ud af hvor meget du er åben? er det noget de gør til sidst i forløbet?

Jep det gør hun. Men det er forskelligt hvor tidligt de gør det. Nogle JM vil slet ikke gøre det til konsultationerne. Her var det fordi jeg alligevel skulle sættes igang.

Anmeld

1. marts 2014

san

Happiness skriver:

Jep det gør hun. Men det er forskelligt hvor tidligt de gør det. Nogle JM vil slet ikke gøre det til konsultationerne. Her var det fordi jeg alligevel skulle sættes igang.

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.