Så kom man også så langt
Var til JM i fredags hvor lillesøster blev skønnet til 3200gram. Hun ligger heeeelt nede i bækkenet så det er perfekt.
Jeg har 1 cm livmoderhals tilbage og er ca 1 finger åben... Men det er jo ikke ligefrem ensbetydning med en fødsel i morgen
Jeg skal til igangsættelsessamtale imorgen, så er lidt spændt på om det bliver i denne uge eller de vil vente til næste.
Er psykisk kørt ned. Jeg frygter den fødsel, og bliver mere og mere angst for hver dag der går, så orker bare ikke mere.
Psykisk er jeg nok ikke klar til baby, men jeg har jo prøvet det før, og ved at det kommer, og at man ikke kan forberede sig 100% på det.
Vi er flyttet og er kommet nogenlunde på plads. Det hjælper på det. Og Lukas stortrives så det er dejligt. Han taler meget om lillesøster og skal ud og købe en gave til hende sammen med mormor og morfar.
Vi er begyndt at gå "all - in" herhjemme. Åd en hel ananas igår... Gør jeg så ikke igen
Det eneste det gav for sygelig dårlig mave, og en hæmoride her til morgen
Manden trykkede på anklen på de punkter der skulle være, og derefter sex
Godt nok ved at være en udfordring, men det er det værd. Om ikke andet får man lige lidt mere fysisk nærvær inden lillesøster kommer 
Tror ikke rigtigt på de ting, men hvad helvede, så går tiden da med noget
Og det gør at jeg lidt kan grine af det hele, i stedet for hele tiden at frygte fødslen konstant. Meeeen ananas og andet afførende, tror jeg så vi lægger på hylden
Troed faktisk ikke at ananas gav racermave, men så blev jeg da klogere 
Anmeld