Anonym91 skriver:
Hej alla. håber virkelig ikke jeg er alene om denne følse.
jeg ønsker og være anonym, hvis nu der er nogle herinde der kender mig.
men min kæreste og jeg har været sammen i 4 1/2 år, og har altid vidst at det var ham jeg ville have børn med, og altid vidst jeg ville være ung mor.. jeg er 23 nu. og for 3 år siden fik jeg en abort ( efter kærestes ønske om ik at miste ham ) jeg ville gerne ha beholdt det. det var en upser på p-piller.
den dag i dag er jeg glad for vi tog det valg. for ellers tror jeg ikke vi havde været sammen, da der os var en del personlige problemer.
men nu er jeg nået dertil efter han selv siger han er klar, at nu skal det være nu. er virkelig nået til punktet ik og kan vente mere.. vi har flere gange aftalt og gå i gang, men så er der altid en undskyldning, og jeg synes ik det har virket som om han var klar i nu.
også startet jeg uddannelse her i januar. og nu har vi i fællesskab planlagt at vi går i gang om 4 1/2 måned. for så passer det med at jeg afslutter udannelse, også føder en måned efter ( hvis det sker i første hug.. ) har været p-pille fri siden maj 2013 - så kroppen burde være klar
men jeg synes bare at vente tiden er ved at dræbe mig, også den der usikkerhed på om han nu kunne finde på ar komme og udskyde endnu engang
klare bare ik og vente mere, og er virkelig på vippen til at sige fuck det og begynde nu, men jeg ved jo det smartest og vente de 4 måneder. og det lyder jo i bund og grund som lige om lidt.. men når man bare har været klar i flere år, er det ved og gå mig på hovedet.. jeg drømmer om det flere gange om ugen, og har allerede indrettet børneværelse i hovedet, og snakker virkelig ikke om andet, og det går min kæreste rigtig meget på.. også får jeg bare følsen af at han ik er klar. men han siger selv at det bliver for meget når han hele tiden skal tage stilling til det, når vi har en aftale. og at jeg må vente..
men hold nu på det svært.. og der bare ingen og snakke med.. ønsker mig bare den baby så meget nu. og jeg ved at når jeg først er gravid er det lykken..
men vejen dertil igennem 4 måneder er hård! tanker om hvad nu hvis. og åååh nej bare han ik får nok..
HJÆLP!
Jeg kender dét alt for godt !!
Jeg har også altid villet være ungmor er 24 nu
Vi har aldrig brugt prævention i de 5 år vi har været sammen, og ingen graviditet. Og man har bare ønsket at skæbnen fandtes og et mirakel ville ske, men nææææh nej..
Sidste år snøvlede han sig endelig sammen til at vi skulle på klinik for hjælp, men så skete der noget sygdoms mæssigt med ham, så de stoppede det igen
I december fik vi vores henvendelse og skal til her i næste måned!! Og hold nu op ventetiden er laaaaang, jeg vil så gerne bare i gang..
Jeg snakker også meget om det, men det gør han nu virkelig også der er sku slet ikke noget der
Men ja jeg kender det virkelig godt, og mine tanker har været ude i, jamen er jeg ved at blive skør eller hvad ???