Det med at være skruk når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. februar 2014

Anonym trådstarter

Manden hverkan kan eller ønsker flere børn er bare ikke nemt...

Vi har to sunde og raske børn og graviditeterne forløb slet ikke som de skulle og derfor valgte manden hurtigt efter vores andet barn at blive steriliseret, da han heller ikke ønsker flere børn...
Jeg har bare så svært ved at forene mig med tanken om at vi ikke skal have flere børn, jeg er stadig ung nok til at kunne få mindst 10 børn endnu (ikke at vi skal have 10), men samtidig siger fornuften også at to er fint.... Vi skal trods alt være rigtig glade for de to vi har osv.... Men ja vil nærmest give alt for en 3'er, men først om 3 års tid, hvilket heller ikke bliver en mulighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Manden hverkan kan eller ønsker flere børn er bare ikke nemt...

Vi har to sunde og raske børn og graviditeterne forløb slet ikke som de skulle og derfor valgte manden hurtigt efter vores andet barn at blive steriliseret, da han heller ikke ønsker flere børn...
Jeg har bare så svært ved at forene mig med tanken om at vi ikke skal have flere børn, jeg er stadig ung nok til at kunne få mindst 10 børn endnu (ikke at vi skal have 10), men samtidig siger fornuften også at to er fint.... Vi skal trods alt være rigtig glade for de to vi har osv.... Men ja vil nærmest give alt for en 3'er, men først om 3 års tid, hvilket heller ikke bliver en mulighed

jeg kender en mand som fik lavet det om, og de har nu en søn mere sammen. Men det er selvfølgelig ikke lige til, hvis din mand ikke ønsker flere

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

M_V skriver:

jeg kender en mand som fik lavet det om, og de har nu en søn mere sammen. Men det er selvfølgelig ikke lige til, hvis din mand ikke ønsker flere

Ved man kan få lavet det om, men ved også at chancerne for at det lykkes ikke er ret høje..
Men ja har taget snakket med manden et par gange og endda brugt rigtig meget tid på at græde over det, men han ønsker virkelig ikke flere børn og det må jeg accepterer selvom det er svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.