16+3 og influenza :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

Sisse Vinther

VIPpigen skriver:

Jeg tror bestemt også jeg må snuppe den. Det er bare for sent til den her...

Lægen Jeg snakkede med i går, sagde at risikoen for abort ved influenza var størst de første 12 uger, ligesom det almindelige... Føde for tidligt holder de alligevel øje med, da min datter er født for tidligt.

Men skal lige have givet lægen et kald en af dagene. Har en træls hoste, som godt kunne sætte sig til en lungebetændelse...

Ja, så er det da bestemt ikke noget at spøge med, når storesøster er kommet for tidligt også.
Min læge trak lidt på skuldrene. Vi venter os nemlig en ret stor en, men den maveinfluenza jeg har er en form for virus så der er bare ikke noget at gøre, andet end at holde sig varm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

VIPpigen

Sisse Vinther skriver:

Ja, så er det da bestemt ikke noget at spøge med, når storesøster er kommet for tidligt også.
Min læge trak lidt på skuldrene. Vi venter os nemlig en ret stor en, men den maveinfluenza jeg har er en form for virus så der er bare ikke noget at gøre, andet end at holde sig varm.

Præcis. Jeg fik at vide at kom temperaturen over de 39, så skulle Jeg tage noget smertestillende til at sænke den, så lillebror ikke fik det alt for varmt. Det var ikke influenzaen som sådan jeg var bekymret for. Det er mest at den lille i maven kan jo ikke regulere varmen. Og når jeg har influenza så er det som regel kun 24 timer, med en feber som runder de 40 før den er på retur. Lader heldigvis til at det smertestillende har taget toppen af feberen, og jeg alligevel kan holde den på en 24-timers influenza

Anmeld

17. februar 2014

Sisse Vinther

VIPpigen skriver:

Præcis. Jeg fik at vide at kom temperaturen over de 39, så skulle Jeg tage noget smertestillende til at sænke den, så lillebror ikke fik det alt for varmt. Det var ikke influenzaen som sådan jeg var bekymret for. Det er mest at den lille i maven kan jo ikke regulere varmen. Og når jeg har influenza så er det som regel kun 24 timer, med en feber som runder de 40 før den er på retur. Lader heldigvis til at det smertestillende har taget toppen af feberen, og jeg alligevel kan holde den på en 24-timers influenza

Puha, øv. Det var da også en hård omgang at få!
Jeg plejer gerne at have den i en uges tid, og så stigende og faldende temperatur hele tiden.

Anmeld

17. februar 2014

VIPpigen

Sisse Vinther skriver:

Puha, øv. Det var da også en hård omgang at få!
Jeg plejer gerne at have den i en uges tid, og så stigende og faldende temperatur hele tiden.

Det er heldigvis en del År siden jeg har haft en influenza i mere end 24 timer. Så er glad for min er så nem, selvom jeg skal op i de høje temperaturer...

Håber din maveinfluenza snart er ovre. 

Anmeld

17. februar 2014

Sisse Vinther

VIPpigen skriver:

Det er heldigvis en del År siden jeg har haft en influenza i mere end 24 timer. Så er glad for min er så nem, selvom jeg skal op i de høje temperaturer...

Håber din maveinfluenza snart er ovre. 

Mange tak, det satser jeg i hvert fald på den er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.