16+3 og influenza :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
14 svar
5 synes godt om
16. februar 2014

VIPpigen

Jeg er desværre blevet ramt af en influenza. Dog ikke den frygtede mandeinfluenza.

Men jeg har feber. Øretermometeret siger lidt over 38 i feber. 

Jeg er selvfølgelig bekymret for lillebror. Og ved ikke om jeg bare skal snuppe en smertestillende, eller lige vagtlægen et kald.

Vi har alle været skidt i weekenden. Manden startede fredag med dårlig mave. Datteren feber fredag aften, og i går, hun sov det meste af formiddagen i dag, og er frisk nu. Og jeg måtte kravle i seng ved middagstid, med kvalme, dårlig mave, feber og nu ondt alle steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

VIPpigen

Hermed udviklet til både influenza, og opkast... Feberen er sneget sig op på 38,9.

Andre som har haft feber over de 38 mens de var gravide??

Håber virkelig lillebror kan klare varmen derinde

Anmeld

16. februar 2014

StudPsyk

VIPpigen skriver:

Hermed udviklet til både influenza, og opkast... Feberen er sneget sig op på 38,9.

Andre som har haft feber over de 38 mens de var gravide??

Håber virkelig lillebror kan klare varmen derinde

Jeg ville nok ringe for en sikkerhedsskyld! Mest fordi der jo er en grund til at gravide kan blive influenzavaccineret gratis. God bedring 

Anmeld

16. februar 2014

VIPpigen

Janne T. skriver:

Jeg ville nok ringe for en sikkerhedsskyld! Mest fordi der jo er en grund til at gravide kan blive influenzavaccineret gratis. God bedring 

Jeg prøver at give dem et kald. Bare for at være sikker :-(

Anmeld

16. februar 2014

AnthonsMor

VIPpigen skriver:

Jeg prøver at give dem et kald. Bare for at være sikker :-(

Har du snakket med dem?

Anmeld

16. februar 2014

Ka+Ma=Be

Jeg blev ramt af svineinfluenza (h1n1) da jeg var gravid, men lægen var ikke bekymret og der skete da heldigvis heller ingenting!

Men derfor kan det naturligvis altid give tryghed at tale med sin læge om det.

God bedring

Anmeld

16. februar 2014

B&J

jeg ville tage det helt roligt jeg var oppe over 39 da jeg ventede mig og babyen tager det den skal have selv om man ikke spiser særlig meget....

men ja hvis man er usikker så ring

Anmeld

17. februar 2014

VIPpigen

AnthonsMor skriver:

Har du snakket med dem?

Ja. De ville gerne se mig, men kunne ikke gøre noget når jeg nu var ramt. Og han mente bestemt ikke lillebror ville tage skade, Jeg skulle bare tage lidt smertestillende til natten, så. temperaturen ikke fløj helt op.

Jeg snuppede bare de smertestillende, kravlede under dynen, og manden måtte tage datteren. 

Har stadig feber i dag, men den er lige omkring de 38, og mærker liv fra lillebror. Jeg er ikke influenza-øm længere. Nu har jeg bare en rigtig træls hoste, og en mave der slår knuder :/ 

Anmeld

17. februar 2014

Sisse Vinther

Vaccine!
Hørte lige i radioen i morges at flere og flere bliver ramt, og det desværre kan ende i abort eller for tidlig fødsel hvis det går helt galt. (og man ikke har vaccinen)
Jeg har den ikke selv, men har fået en maveinfluenza. Min læge siger dog der ikke er noget man kan  gøre ved den slags.

Anmeld

17. februar 2014

VIPpigen

Sisse Vinther skriver:

Vaccine!
Hørte lige i radioen i morges at flere og flere bliver ramt, og det desværre kan ende i abort eller for tidlig fødsel hvis det går helt galt. (og man ikke har vaccinen)
Jeg har den ikke selv, men har fået en maveinfluenza. Min læge siger dog der ikke er noget man kan  gøre ved den slags.

Jeg tror bestemt også jeg må snuppe den. Det er bare for sent til den her...

Lægen Jeg snakkede med i går, sagde at risikoen for abort ved influenza var størst de første 12 uger, ligesom det almindelige... Føde for tidligt holder de alligevel øje med, da min datter er født for tidligt.

Men skal lige have givet lægen et kald en af dagene. Har en træls hoste, som godt kunne sætte sig til en lungebetændelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.