Jeg har det fuldstændig ligesom dig. Jeg er bare så træt hele tiden. Faktisk beskriver du præcis sådan du har det. Jeg er ret bekymret for eg starter på mit studiejob i næste uge og så starter studiet til september, og jeg kan slet ikke se, hvordan jeg skal kunne overskue det. Jeg har lige været i haven og rive lidt, en halv time ca. og så var jeg helt udmattet, nu vil jeg bare sove. Jeg ved slet ikke, hvordan det skal gå at sidde på et kontor i 8 timer, eller når jeg skal begynde at lave lektier igen. Det er faktisk noget jeg spekulerer rigtig meget over, og er meget bekymret om. Jeg tror, at det bliver stressende nok at starte på kandidaten uden at skulle have deltidsjob ved siden af.
Jeg tror nu, at det er helt normalt at man er så træt som vi, der sker jo bare så meget i kroppen ligenu. Jeg tror det gælder om at lave en lille smule og så hvile sig, når man bliver træt. Man skal vist ikke overanstrenge sig, men samtidig er det jo også sundt at bevæge sig og få lidt motion. Vi må forsøge at finde en balancegang
Anmeld