Føler noget er galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.027 visninger
18 svar
9 synes godt om
16. februar 2014

Anonym trådstarter

Føler mig ret fjollet og samtidig ret nærvøs og bange

Er 3 gangs gravid, og har ikke haft det sådan før. Har de sidste dage følt noget ikke er som det skal være
Mærkede liv tidligt i de andre to graviditeter og er i tvivl om jeg har mærket liv, da det er så svagt, har 2 ks bag mig så ved ikke om det kan sige noget, og om jeg ikke er så følsom.

Har haft en del ondt, plukveer og tyngdefornemmelse, kunne næsten ikke gå i går aftes, er i 20 graviditetsuge så er jo halvvejs lige om lidt, og 1.5 uge til md

Har bare sådan en grim fornemmelse
Bør jeg reagere og hvad kan jeg gøre, vagtlæge eller FG vil vel næppe snakke med en når man ikke feks har stærke ve smerter eller bløder. Synes det er frustrerende og frygter bla for svamp og blærebetændelse, men det kan lægen jo klare, efter weekenden

Hvad skal jeg gøre, er så bekymret og er her alene med begge børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville helt klart ringe til FG og snakke med dem...

Forklar dem hvordan du har det, hvad du føler og ikke føler...

Hellere ringe 10 gange for meget end en gang for lidt fik vi rigtig meget af vide til fødselsforberedelse...

de vil nok også høre lidt mere efter hvad du føler når du nu har prøvet det 2 gange før så du ved lidt om hvordan det bør være inden i...

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Hellere ringe 10 gange for meget end en gang for lidt fik vi rigtig meget af vide til fødselsforberedelse...

de vil nok også høre lidt mere efter hvad du føler når du nu har prøvet det 2 gange før så du ved lidt om hvordan det bør være inden i...

Tak, må jeg hellere gøre. Er bare så grimt og overvejer en privat tryghedsscanning

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Fødegangen vil intet gøre når jeg ikke er længere, og skal bare se tiden an. Vil nu prøve om en privat scanning er mulig da jeg bare ikke kan finde ro med det. Skal lige nævnes at min kusine for 5 år siden mistede sin datter kort efter md, hvor hun måtte føde hende kort efter

Anmeld

16. februar 2014

Wampires

åhh nej da.. både med din kusine og med at FG ikke tager dig mere alvorligt...

Jeg kan kun sige at det desværre virker som om FG kun tager en ind hvis man enten er supersart og virkelig tudbrøler af smerter eller er superhysterisk og panisk og de ikke kan tale en ned over telefonen...

Det sidstnævnte var den eneste grund til de opdagede jeg var i fødsel

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

åhh nej da.. både med din kusine og med at FG ikke tager dig mere alvorligt...

Jeg kan kun sige at det desværre virker som om FG kun tager en ind hvis man enten er supersart og virkelig tudbrøler af smerter eller er superhysterisk og panisk og de ikke kan tale en ned over telefonen...

Det sidstnævnte var den eneste grund til de opdagede jeg var i fødsel

Ja og problemet for mig er nok at der skal meget til, for vil ikke være til besvær, sidst de tjekkede havde jeg lavt blodtryk og grunden til jeg var svimmel, har stadig problemer med svimmelhed og har haft hovedpine, og med 2 graviditeter med svangerskabsforgiftning, bliver jeg nok også nemt bekymret, men følte mig i den grad fejet af

Hvis de ikke vil gøre noget eller har ressoucer til at tage en seriøst skal de vente med at give en telefonnummeret

Anmeld

16. februar 2014

Wampires

Anonym skriver:

Ja og problemet for mig er nok at der skal meget til, for vil ikke være til besvær, sidst de tjekkede havde jeg lavt blodtryk og grunden til jeg var svimmel, har stadig problemer med svimmelhed og har haft hovedpine, og med 2 graviditeter med svangerskabsforgiftning, bliver jeg nok også nemt bekymret, men følte mig i den grad fejet af

Hvis de ikke vil gøre noget eller har ressoucer til at tage en seriøst skal de vente med at give en telefonnummeret

lige præcis...

jeg ville heller ikke være til besvær og var ikke en der siger av ved mens smerter...

men ja baby var for stille og jeg blev nervøs og så valgte de at tage mig ind da jeg ikke blev beroliget af deres forsikringer om det var helt normalt osv...

og ja var 6 cm åben og i fuld fødsel så mine plukveer var altså veer...

Anmeld

16. februar 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

lige præcis...

jeg ville heller ikke være til besvær og var ikke en der siger av ved mens smerter...

men ja baby var for stille og jeg blev nervøs og så valgte de at tage mig ind da jeg ikke blev beroliget af deres forsikringer om det var helt normalt osv...

og ja var 6 cm åben og i fuld fødsel så mine plukveer var altså veer...

Hold da op hvor vildt, hvor langt var du på det tidspunkt

Anmeld

16. februar 2014

moaren

Hmm....syntes det er for dårligt at de ikke tager dig seriøs  Var det mig, ville jeg få lavet en tryghedsscanning hos en privatklinik. Du skriver du er i uge 20. Så er du lige blevet scannet?

Anmeld

16. februar 2014

Wampires

Anonym skriver:

Hold da op hvor vildt, hvor langt var du på det tidspunkt

41+5 havde fået igangsættelsestid om onsdagen hvor han kom der om natten mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.