Endnu en tråd fra mig omkring spark :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2014

VIPpigen

Det kunne godt tænkes det var hende som skubber på...

her mærkede jeg min datter første gang 18+ med foran liggende moderkage... Og jeg lå også på maven. Det var en tidlig morgen, og jeg vågnede simpelthen af det...

Nu er jeg gravid igen med Lillebror, og aner ikke hvordan min moderkage ligger endnu. Men jeg har denne gang mærket liv siden 13+1, og nogen gange kan jeg mærke når han bevæger sig hen under maveskinnet. Det er ret sjovt. Men jeg skal love for der er kræfter i hans små puf han kommer med. Men det er fantastisk når man mærker liv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

Anonymo

Sandratoft skriver:

Jeg har som sagt en foranliggende moderkage og er i dag 20+6. Har ikke mærket bettepigen sparke, indtil for lidt siden tror jeg!! Men da jeg ikke ved hvordan det føles, er jeg altså lidt i tvivl. Jeg ligger her på maven, og mærker noget, ikke et spark, men mere et skub. Kan det passe?? 

Det kan sagtens passe det er baby der skubber - syntes selv jeg mindes der var mere skub end spark omkring 19+ / 20+

Anmeld

16. februar 2014

Frk. Petersen

Sandratoft skriver:

Jeg har som sagt en foranliggende moderkage og er i dag 20+6. Har ikke mærket bettepigen sparke, indtil for lidt siden tror jeg!! Men da jeg ikke ved hvordan det føles, er jeg altså lidt i tvivl. Jeg ligger her på maven, og mærker noget, ikke et spark, men mere et skub. Kan det passe?? 

Jeg er sikker på det er din lille bebs du mærker Jeg mærkede liv fra uge 17, og i starten er/var det slet ikke den samme følelse som senere hen.. (min moderkage ligger også udenpå) Glæd dig, for det bliver MEGET tydeligere og husk at du først skal mærke liv hver dag fra uge 26

Anmeld

16. februar 2014

ano14316

Sandratoft skriver:

Jan. Det første jeg mærkede var også mere skub agtigt.. og r det for det miste stadig... 25+æ0 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.