Endnu en tråd fra mig omkring spark :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

603 visninger
13 svar
3 synes godt om
15. februar 2014

Sandratoft

Jeg har som sagt en foranliggende moderkage og er i dag 20+6. Har ikke mærket bettepigen sparke, indtil for lidt siden tror jeg!! Men da jeg ikke ved hvordan det føles, er jeg altså lidt i tvivl. Jeg ligger her på maven, og mærker noget, ikke et spark, men mere et skub. Kan det passe?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2014

MMOGM

Sandratoft skriver:

Jeg har som sagt en foranliggende moderkage og er i dag 20+6. Har ikke mærket bettepigen sparke, indtil for lidt siden tror jeg!! Men da jeg ikke ved hvordan det føles, er jeg altså lidt i tvivl. Jeg ligger her på maven, og mærker noget, ikke et spark, men mere et skub. Kan det passe?? 

Tror sagtens det kan være hende, du mærker 

Følelsen er helt ubeskrivelig 

Anmeld

15. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg er selv 21+4 idag, og har også foranliggende moderkage. - Og ja jeg synes godt at det kan være en beskrivelse af hvordan det føles af og til. Jeg har mærket liv hverdag siden 18+ og synes egentlig oftest det føles som nogle små puf og skub i stedet for decideret spark.

Anmeld

15. februar 2014

Papillon

Kan det passe - Ja

Jeg følte det også selv et skub eller puf, og sjovt nok, lå jeg også på maven, da det skete første gang 

Anmeld

15. februar 2014

Snevejr84

Sandratoft skriver:

I starten mærkede jeg det meget som kilden inden fra

Anmeld

15. februar 2014

et-ønske

Jeg synes godt det kan lyde som om hun har fået sparket igennem

Jeg er imponeret hvordan filan ligger i på maven??? Bliver baby ikke sur???

Anmeld

15. februar 2014

Sandratoft

et-ønske skriver:

Haha det kan være derfor hun sparkede Synes nu heller ikke jeg er så frygtelig stor endnu. Sover endda stadig på maven

Et billede fra i dag af 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
et-ønske skriver:

Det kommer vel an på hvor stor man er. 

Jeg har f.eks. ikke haft noget særligt mave før 19+ så jeg kunne sagtens ligge på maven. Nu er den dog begyndt at fylde lidt for meget

Anmeld

15. februar 2014

AnthonsMor

Sandratoft skriver:

det kan sagtens være, for baby er uanset hvad ikke stor nok til at give de der hårde spark endnu Og slet ikke med en moderkage der skal sparkes igennem

Anmeld

15. februar 2014

et-ønske

Uhhhh jeg er misundelig glæder mig sådan til at sove på maven igen!!
Har jeg ikke gjort i flere måneder - men der er selvfølgelig også to i min hule billede er fra 23+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.