VIPpigen skriver:
Underligt nok er min sværeste tanke at skifte en ble på en med en tissemand... 
Jeg kender jo ALT til at skifte en ble på vores datter (selvom hun har været blefri i snart et år) og nu kommer der en -som datteren siger - diller ind i huset...
Jeg håber at de begge lærer noget af hinanden, men det er jeg næsten ikke i tvivl om. Lilje elsker "drengelege", og jeg er sikker på at hun også nok skal lære lillebror alt om kjoler, og dukker...
Lilje er fars pige, som i virkelig FARS PIGE... Så det varmer helt vildt at din dreng er så kærlig, jeg glæder mig til at "prøve" alt det som følger med når man bliver mor til en dreng også
Meget nemmere at skifte en drenge. Eneste er når de tisser så kan tissemanden få tisset til at flyve til alle sider
Dina har også lært en del af at have en lillebror (ja det er jo lillebrødre forresten), hun gik fra aldrig at lege med biler osv til nu stadig i en alder af 11 år at elske at have biler, og andre mærkelige ting med i sine lege. Og om det er fordi hun fik brødre eller ej så er hun en pige der er meget sammen med drenge, elsker live rolle spil, våben, fodbold osv osv.
I det første stykke tid er der jo som sådan ikke meget forskel, men kan huske da Liam begyndte at grine så var det der ho ho agtige hvor dinas havde været det der hi hi agtige - det var lidt sjovt. Og så går der ikke lang tid før man hører sig selv sige: se en traktor frem for se en hest 
Alle mine børn har været meget mors børn, men med drengene er det bare lille en my mere og ja den ældste af drengene er virkelig så kærlig (og det er absolut kun over for mig), der er jeg virkelig blevet den italienske mama og han siger de dejligste ting helt spontant. Vil så sige han også er den der ligner mig mest af sind, han er den jeg forstår aller bedst (ikke den jeg bedst kan lide for alle 3 er fantastiske, men den jeg kan forstå uden at spørge). Kønnet er ikke nødvendigvis garant for spejling
Anmeld