Vi måtte jo have...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
11 svar
21 synes godt om
14. februar 2014

VIPpigen

En LILLEBROR... Lilje har hele tiden snakket om enten lillesøster, eller storebror... Men hun må tage til takke med lillebror

Det er så underlig en tanke at jeg skal være mor til en dreng, men hold nu op jeg glæder mig. Jeg skal lige have hjernen med, men hjertet er fuldstændig med. Jeg har bare kun haft en pige jo. Så glæder mig allerede til han kommer. Og så mærker jeg ham ret ofte efterhånden. Har mærket liv ca hver 3-4 dag, nogen gange oftere i 3 uger nu

Det var så tydeligt at det var en dreng, vi kunne se det med det samme, men underlig som jeg er, mener jeg at jeg kunne se det allerede til NF... Jeg har hvertfald siden NF været 100 % sikker på en dreng, selvom jeg af rent og skær praktiske årsager håbede på en pige... Jeg ved jo hvad jeg får med en pige... Eller det gør jeg jo ikke, for lige meget hvad, så vil Lilje og den lille ny (nu lillebror) Være 2 helt forskellige individer... Nu er jeg bare pigemor, så det kan jeg lige forholde mig til...

da jeg ventede Lilje havde jeg SÅ mange drenge designs i hovedet, og ideer. Alt blev skubbet væk, for jeg skulle pludselig se mulighederne til en pige. Nu skal jeg igen finde designs og fede ideer til drenge, og jeg glæder mig til at kunne udvide LiljeVanilje designs endnu mere til drengene

Vi havde Lilje med til scanning, og hun var så optaget af det. Hun var lidt bange for det gjorde ondt på mig, men da hun fandt ud af det ikke gjorde det, så kunne hun fokusere på lillebror, og hun var fantastisk til at spotte ham. Og scanningsdamen var så sød at vise billeder, og klip i 3D/4D...

Må jeg præsentere Lillebror - som vi absolute ikke ved hvad skal hedde

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

B&J

stort tillykke med lillebror og hvor bliver det spænde og skræmmende

forstår 100% hvad du mener nu har vi en dreng og jeg tænker hvad med næste gang hvis jeg får en pige mon jeg kan finde ud af det

når alt går op i biler Spiderman batmand værktøj og lege pirater osv

mon jeg kan finde ud af at lege med dukker osv. hvis vi nu får en pige

men lige meget hvad hvor er det fantastisk for jer

Anmeld

14. februar 2014

VIPpigen

B&J skriver:

stort tillykke med lillebror og hvor bliver det spænde og skræmmende

forstår 100% hvad du mener nu har vi en dreng og jeg tænker hvad med næste gang hvis jeg får en pige mon jeg kan finde ud af det

når alt går op i biler Spiderman batmand værktøj og lege pirater osv

mon jeg kan finde ud af at lege med dukker osv. hvis vi nu får en pige

men lige meget hvad hvor er det fantastisk for jer

Tusind tak...

Præcis. Selvom min datter elsker at lege alt det vilde, og den anden dag var sminket som spiderman i børnehaven...

Men derfor er tanken underlig, jeg glæder mig, men underligt alligevel

Anmeld

14. februar 2014

B&J

VIPpigen skriver:

Tusind tak...

Præcis. Selvom min datter elsker at lege alt det vilde, og den anden dag var sminket som spiderman i børnehaven...

Men derfor er tanken underlig, jeg glæder mig, men underligt alligevel

Nemlig underligt... men også såååååå fantastisk

Anmeld

14. februar 2014

Babydrøm

VIPpigen skriver:

En LILLEBROR... Lilje har hele tiden snakket om enten lillesøster, eller storebror... Men hun må tage til takke med lillebror

Det er så underlig en tanke at jeg skal være mor til en dreng, men hold nu op jeg glæder mig. Jeg skal lige have hjernen med, men hjertet er fuldstændig med. Jeg har bare kun haft en pige jo. Så glæder mig allerede til han kommer. Og så mærker jeg ham ret ofte efterhånden. Har mærket liv ca hver 3-4 dag, nogen gange oftere i 3 uger nu

Det var så tydeligt at det var en dreng, vi kunne se det med det samme, men underlig som jeg er, mener jeg at jeg kunne se det allerede til NF... Jeg har hvertfald siden NF været 100 % sikker på en dreng, selvom jeg af rent og skær praktiske årsager håbede på en pige... Jeg ved jo hvad jeg får med en pige... Eller det gør jeg jo ikke, for lige meget hvad, så vil Lilje og den lille ny (nu lillebror) Være 2 helt forskellige individer... Nu er jeg bare pigemor, så det kan jeg lige forholde mig til...

da jeg ventede Lilje havde jeg SÅ mange drenge designs i hovedet, og ideer. Alt blev skubbet væk, for jeg skulle pludselig se mulighederne til en pige. Nu skal jeg igen finde designs og fede ideer til drenge, og jeg glæder mig til at kunne udvide LiljeVanilje designs endnu mere til drengene

Vi havde Lilje med til scanning, og hun var så optaget af det. Hun var lidt bange for det gjorde ondt på mig, men da hun fandt ud af det ikke gjorde det, så kunne hun fokusere på lillebror, og hun var fantastisk til at spotte ham. Og scanningsdamen var så sød at vise billeder, og klip i 3D/4D...

Må jeg præsentere Lillebror - som vi absolute ikke ved hvad skal hedde

Stort tillykke, hvor spændende

Anmeld

14. februar 2014

lineog4

Lillebror her hjemme blev meget påvirket af storesøster og lyserød prinsessekjole var et hit - behøver slet ikke være så anderledes 

Jeg synes det mærkeligste ved tanken var jeg havde en tissemand i maven 

Men ellers glæd dig, drenge er fantastiske og der er ingen som min søn der kan få mig blød i knæene når han fx svarer mg på; hvor har du det bedst her hjemme? Lige der hvor du er mor.

Eller spontant siger: mor jeg ved jeg altid vil elske dig....

Anmeld

14. februar 2014

VIPpigen

lineog4 skriver:

Lillebror her hjemme blev meget påvirket af storesøster og lyserød prinsessekjole var et hit - behøver slet ikke være så anderledes 

Jeg synes det mærkeligste ved tanken var jeg havde en tissemand i maven 

Men ellers glæd dig, drenge er fantastiske og der er ingen som min søn der kan få mig blød i knæene når han fx svarer mg på; hvor har du det bedst her hjemme? Lige der hvor du er mor.

Eller spontant siger: mor jeg ved jeg altid vil elske dig....

Underligt nok er min sværeste tanke at skifte en ble på en med en tissemand... 

Jeg kender jo ALT til at skifte en ble på vores datter (selvom hun har været blefri i snart et år) og nu kommer der en -som datteren siger - diller ind i huset...

Jeg håber at de begge lærer noget af hinanden, men det er jeg næsten ikke i tvivl om. Lilje elsker "drengelege", og jeg er sikker på at hun også nok skal lære lillebror alt om kjoler, og dukker...

Lilje er fars pige, som i virkelig FARS PIGE... Så det varmer helt vildt at din dreng er så kærlig, jeg glæder mig til at "prøve" alt det som følger med når man bliver mor til en dreng også

Anmeld

14. februar 2014

Carina:-)

Tillykke.

Og det er altså ikke så anderledes at få en dreng.

Babyer er babyer ,og ret ens i den første lange tid.

Tror ikke du når at spekulere særligt i det,før det er hverdag.

Jeg har ikke selv syntes det var specielt underligt at få det modsatte køn 2 gang -

Og kan helt ærligt sige,at mor og søn forhold kan være noget ganske særligt på den gode måde hvis man lader sig selv komme tæt på sin dejlige lille dreng 

Anmeld

14. februar 2014

LinLin

Tillykke!

Lige med bleskift er det meget nemmere med drenge! Der er ikke nogle steder man skal passe på der ikke kommer "noget" op/ind

Anmeld

14. februar 2014

VIPpigen

Carina:-) skriver:

Tillykke.

Og det er altså ikke så anderledes at få en dreng.

Babyer er babyer ,og ret ens i den første lange tid.

Tror ikke du når at spekulere særligt i det,før det er hverdag.

Jeg har ikke selv syntes det var specielt underligt at få det modsatte køn 2 gang -

Og kan helt ærligt sige,at mor og søn forhold kan være noget ganske særligt på den gode måde hvis man lader sig selv komme tæt på sin dejlige lille dreng 

Hihi... Jeg tror også bare det er den der 'jeg-skal-have-en-dreng' rus jeg lige skal have ind at vende, men jeg glæder mig. Med vores datter skulle jeg også lige have den ind at vende, og så var jeg lykkelig. Det er jeg bestemt også denne gang, og glæder mig som sagt til at få en dreng.

Jeg har da tænkt mig at ham og jeg skal have et ligeså fantastisk forhold som jeg har til min datter. Han er min søn, og jeg har elsket ham siden jeg stod med 2 streger. At han har fået et køn gør det bare endnu mere realistisk, og meget af det jeg gjorde med vores datter vil jeg bestemt gøre igen. Jeg elskede at min datter absolute skulle sove sin formiddagslur  brystet af mig, det gav hende bare den trykhed hun havde brug for (hun er født for tidligt). Og hvad end hans behov bliver, så skal vi nok finde ud af det, om det bliver formiddagslur på brystet også, amen. Det bliver da fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.