En LILLEBROR... Lilje har hele tiden snakket om enten lillesøster, eller storebror... Men hun må tage til takke med lillebror
Det er så underlig en tanke at jeg skal være mor til en dreng, men hold nu op jeg glæder mig. Jeg skal lige have hjernen med, men hjertet er fuldstændig med. Jeg har bare kun haft en pige jo. Så glæder mig allerede til han kommer. Og så mærker jeg ham ret ofte efterhånden. Har mærket liv ca hver 3-4 dag, nogen gange oftere i 3 uger nu
Det var så tydeligt at det var en dreng, vi kunne se det med det samme, men underlig som jeg er, mener jeg at jeg kunne se det allerede til NF... Jeg har hvertfald siden NF været 100 % sikker på en dreng, selvom jeg af rent og skær praktiske årsager håbede på en pige... Jeg ved jo hvad jeg får med en pige... Eller det gør jeg jo ikke, for lige meget hvad, så vil Lilje og den lille ny (nu lillebror) Være 2 helt forskellige individer... Nu er jeg bare pigemor, så det kan jeg lige forholde mig til...
da jeg ventede Lilje havde jeg SÅ mange drenge designs i hovedet, og ideer. Alt blev skubbet væk, for jeg skulle pludselig se mulighederne til en pige. Nu skal jeg igen finde designs og fede ideer til drenge, og jeg glæder mig til at kunne udvide LiljeVanilje designs endnu mere til drengene
Vi havde Lilje med til scanning, og hun var så optaget af det. Hun var lidt bange for det gjorde ondt på mig, men da hun fandt ud af det ikke gjorde det, så kunne hun fokusere på lillebror, og hun var fantastisk til at spotte ham. Og scanningsdamen var så sød at vise billeder, og klip i 3D/4D...
Må jeg præsentere Lillebror
- som vi absolute ikke ved hvad skal hedde
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld