Havde godt nok ikke troet det ville ramme mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Kan kun sige jeg kan sagtens følge dig

Jeg gik en uge over tid og damn hvor alting bare føltes som en evighed...

Blev frarådet amerikansk olie af FG og læge og jordemoder som det eneste... Ellers var de alle meget large med hvad jeg måtte og ikke måtte under graviditeten...

Her hjalp det faktisk også netop at lave alt muligt andet...

jeg samlede KÆMPE store bunker vasketøj sammen så jeg havde 4 maskiner førend jeg gik igang med at vaske for så havde jeg noget at lave de næste 3 dage med at ligge det sammen og ordne det

Købte ind til at bage alt muligt så der var noget i fryseren til manden efter fødslen...

osv osv..

var meget sammen med min mor så vi havde køreture næsten en gang om ugen mindst på en time pr. vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Mama2012

Hmm... 

Jeg synes du skal nyde den sidste tid i fulde drag! Ved godt (for det kan jeg huske ) at den sidste tid er hård ved tålmodigheden, men det er også den sidste tid, hvor baby kun er din og du har det der helt specielle bånd til hende

Det er vidunderligt, når de er ude, men du kan aldrig få de sidste dage som gravid tilbage - SÅ NYD DEM og snak med din prinsesse i maven, lad batterierne helt op og bare vær til stede i øjeblikket, så du ikke går glip af en eneste følelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.