Havde godt nok ikke troet det ville ramme mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2014

Mor til Majbørn

VråJepsen skriver:

haha, det var godt i nåede at blive gode venner igen

Ja - det var også med nød og næppe, for jeg blev pissesur på ham igen da han ringede til fødegangen uden min godkendelse.

Så låste mig inde på toilettet og nægtede at snakke med jordemoderen eller manden, indtil han tvang mig ud.

Men fik at vide, at det skænderi nok havde sat gang i veerne... så det er bare med at hidse jer op, damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2014

Sander&Vitus-Mor

Mor til Majbørn skriver:

Ja - det var også med nød og næppe, for jeg blev pissesur på ham igen da han ringede til fødegangen uden min godkendelse.

Så låste mig inde på toilettet og nægtede at snakke med jordemoderen eller manden, indtil han tvang mig ud.

Men fik at vide, at det skænderi nok havde sat gang i veerne... så det er bare med at hidse jer op, damer

Tror mig og manden skal blive uvenner over det lorte gitter han er ved at sætte på trappen om lidt.

Anmeld

14. februar 2014

Mor til Majbørn

VråJepsen skriver:

Tror mig og manden skal blive uvenner over det lorte gitter han er ved at sætte på trappen om lidt.

Hvad fanden bilder han sig ind...?!!

Anmeld

14. februar 2014

Frk. Petersen

Mor til Majbørn skriver:

Jeg tror ikke jeg/vi ville syntes det var særlig fedt at være uvenner inden jeg føder.. Vi har svært ved nogle gange at lade hver at blive alt for uvenner - ender ofte med en diskussion om vi overhovedet skal være sammen.. den tvivl vil jeg absolut ikke have hverken ham eller jeg sidder med når vi får prinsessen i armene

Anmeld

14. februar 2014

Mum33

Kender det alt for godt, det er til at blive sindsyg af. Men du bliver mere utålmodig ved at "dyrke det", og tro mig - intet virker før baby og krop er klar. Jeg prøvede ALT sidst. Gik 10 km daglig, sex, mad, fik sågar hindeløsning og alligevel 1 uge over tid 

mit bedste råd er at lægge planer i lange baner - ting du glæder dig til, så går tiden. Brunch, shopping, dates med manden 

Anmeld

14. februar 2014

Anonymo

Frk. Petersen skriver:

Hej piger.. Har lige brug for at komme ud med det!!
Sidder her - uge 38+5, og er bare super utålmodig! Syntes de sidste ni måneder er fløjet afsted, men de sidste tre dage har føltes som en mindre evighed!! Havde godt nok ikke troet at jeg ville blive SÅ utålmodig, da jeg altid er typen der tager tingene med et gran salt.. Men jeg kan bare ikke mere! Vil have min prinsesse i armene NU!
Har prøvet ALT - der bliver nulret brystvorter på fuld hammer, har haft heftig sex med manden, har vandret op og ned af trapper (til 3. sal) flere gange om dagen, har endda også spist krydret mad (selvom det ikke helt er mig), kan endda finde på at sætte mig spontant på hug, bare for at se om vandet nu ville gå.. Men INTET Det er altså træls at være så træt af at være gravid - og havde ikke i mine vildeste fantasier troet jeg ville få det sådan!
Alle de tanker og følelser der flyver rundt i min krop, har jeg rigtig svært ved at smide fra mig.. Fx hver eneste aften jeg lægger mig i sengen tænker jeg "Mon det bliver i nat jeg vågner med veer, vandafgang, el. lign." Tænker konstant på fødslen og hver gang min krop giver mig det mindste vink, skal jeg da lige på nettet og tjekke om det kan være noget optakt..
Skal lige siges at jeg de sidste par dage, har haft MEGET kraftige plukveer - med tiden syntes jeg faktisk de er gået hen og er blevet ret ubehagelige, jeg syntes altså det gør lidt ondt.. Plus at jeg også har en meget aktiv lille pige der giver mig nogle ordentlige spark i hoften, og efter sådan en tyve gange om dagen bliver man altså ret øm indeni, kan jeg lige hilse og sige.. Oveni det har jeg siden igår morges haft følelsen af kraftig mens smerter, avav.. Jeg har også haft diarré de sidste tre-fire dage, og influenza ramte mig da også for et par dage siden - NØJS det er hårdt altså!! Har mest af alt bare lyst til at lægge mig under dynen, og ikke stå op før jeg er sikker på at fødslen er igang..

Har du ikke et godt råd eller to, til hvordan jeg kan få denne sidste tid til at glide lidt nemmere

Undskyld alt mit brok - men har bare virkelig brug for at komme ud med det!
Knus og god dag til jer alle!

Kender følelsen

Vi har også prøvet alt, intet har virket. Så jeg har givet op og brokker mig bare i stedet over ventetiden

Anmeld

14. februar 2014

AnthonsMor

Frk. Petersen skriver:

Sidder her - uge 38+5, og er bare super utålmodig! Syntes de sidste ni måneder er fløjet afsted, men de sidste tre dage har føltes som en mindre evighed!! Havde godt nok ikke troet at jeg ville blive SÅ utålmodig, da jeg altid er typen der tager tingene med et gran salt.. Men jeg kan bare ikke mere! Vil have min prinsesse i armene NU!
Har prøvet ALT - der bliver nulret brystvorter på fuld hammer, har haft heftig sex med manden, har vandret op og ned af trapper (til 3. sal) flere gange om dagen, har endda også spist krydret mad (selvom det ikke helt er mig), kan endda finde på at sætte mig spontant på hug, bare for at se om vandet nu ville gå.. Men INTET Det er altså træls at være så træt af at være gravid - og havde ikke i mine vildeste fantasier troet jeg ville få det sådan!
Alle de tanker og følelser der flyver rundt i min krop, har jeg rigtig svært ved at smide fra mig.. Fx hver eneste aften jeg lægger mig i sengen tænker jeg "Mon det bliver i nat jeg vågner med veer, vandafgang, el. lign." Tænker konstant på fødslen og hver gang min krop giver mig det mindste vink, skal jeg da lige på nettet og tjekke om det kan være noget optakt..
Skal lige siges at jeg de sidste par dage, har haft MEGET kraftige plukveer - med tiden syntes jeg faktisk de er gået hen og er blevet ret ubehagelige, jeg syntes altså det gør lidt ondt.. Plus at jeg også har en meget aktiv lille pige der giver mig nogle ordentlige spark i hoften, og efter sådan en tyve gange om dagen bliver man altså ret øm indeni, kan jeg lige hilse og sige.. Oveni det har jeg siden igår morges haft følelsen af kraftig mens smerter, avav.. Jeg har også haft diarré de sidste tre-fire dage, og influenza ramte mig da også for et par dage siden - NØJS det er hårdt altså!! Har mest af alt bare lyst til at lægge mig under dynen, og ikke stå op før jeg er sikker på at fødslen er igang..

Har du ikke et godt råd eller to, til hvordan jeg kan få denne sidste tid til at glide lidt nemmere

Du skal slappe af - så meget at du faktisk har følelsen af, at hvis du slapper mere af i kroppen, så skider du i bukserne

Du får SÅ meget brug for din energi under og efter fødslen.. 

Du bliver kun meget mere utålmodig, når du "går op i" at det snart skal ske.. Ja man er røv utålmodig, men bare vent til du går over tid, så skal jeg love dig for du bliver  utålmodig!!!

Held og lykke med  afslapningen og den forestående fødsel

Anmeld

14. februar 2014

Thereseh

Frk. Petersen skriver:

Som min jordemoder sagde, da jeg var 40+4 og meget utålmodig. 

"Drop at gå op og ned af trapper og drop amerikansk olie! Hvis fødslen går i gang, starter du med at være træt og ha virkelig ondt i maven. Ikke den bedste måde at starte mange timers hårdt arbejde på" �� 

Så jeg ventede tålmodigt, og gik selv i gang 41+6 

Sender ve-støv i din retning 

Anmeld

15. februar 2014

Lukas&Liam<3

Er der sket noget?

Anmeld

17. februar 2014

Frk. Petersen

Maria&Lukas skriver:

Er der sket noget?

har ikke prøvet amerikansk olie.. Manden siger at jeg må hvis jeg går over tid hehe men mine lange gå-ture har intet gjort endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.