Frk. Petersen skriver:
Hej piger.. Har lige brug for at komme ud med det!! 
Sidder her - uge 38+5, og er bare super utålmodig! Syntes de sidste ni måneder er fløjet afsted, men de sidste tre dage har føltes som en mindre evighed!!
Havde godt nok ikke troet at jeg ville blive SÅ utålmodig, da jeg altid er typen der tager tingene med et gran salt.. Men jeg kan bare ikke mere! Vil have min prinsesse i armene NU! 
Har prøvet ALT - der bliver nulret brystvorter på fuld hammer, har haft heftig sex med manden, har vandret op og ned af trapper (til 3. sal) flere gange om dagen, har endda også spist krydret mad (selvom det ikke helt er mig), kan endda finde på at sætte mig spontant på hug, bare for at se om vandet nu ville gå.. Men INTET
Det er altså træls at være så træt af at være gravid - og havde ikke i mine vildeste fantasier troet jeg ville få det sådan!
Alle de tanker og følelser der flyver rundt i min krop, har jeg rigtig svært ved at smide fra mig.. Fx hver eneste aften jeg lægger mig i sengen tænker jeg "Mon det bliver i nat jeg vågner med veer, vandafgang, el. lign." Tænker konstant på fødslen og hver gang min krop giver mig det mindste vink, skal jeg da lige på nettet og tjekke om det kan være noget optakt..
Skal lige siges at jeg de sidste par dage, har haft MEGET kraftige plukveer - med tiden syntes jeg faktisk de er gået hen og er blevet ret ubehagelige, jeg syntes altså det gør lidt ondt.. Plus at jeg også har en meget aktiv lille pige der giver mig nogle ordentlige spark i hoften, og efter sådan en tyve gange om dagen bliver man altså ret øm indeni, kan jeg lige hilse og sige.. Oveni det har jeg siden igår morges haft følelsen af kraftig mens smerter, avav.. Jeg har også haft diarré de sidste tre-fire dage, og influenza ramte mig da også for et par dage siden - NØJS det er hårdt altså!! Har mest af alt bare lyst til at lægge mig under dynen, og ikke stå op før jeg er sikker på at fødslen er igang..
Har du ikke et godt råd eller to, til hvordan jeg kan få denne sidste tid til at glide lidt nemmere
Undskyld alt mit brok - men har bare virkelig brug for at komme ud med det!
Knus og god dag til jer alle!
Du skal slappe af - så meget at du faktisk har følelsen af, at hvis du slapper mere af i kroppen, så skider du i bukserne 
Du får SÅ meget brug for din energi under og efter fødslen..
Du bliver kun meget mere utålmodig, når du "går op i" at det snart skal ske.. Ja man er røv utålmodig, men bare vent til du går over tid, så skal jeg love dig for du bliver utålmodig!!! 
Held og lykke med afslapningen og den forestående fødsel 
Anmeld