Anonym skriver:
Jeg har ikke droppet ham fordi jeg simpelthen ikke ved hvad man kan forlange af en mand der ikke er far til børnene.
Og ja, samvittigheden nærer osse. Både over for ham, men især over for børnene da de synes han er "sej" og sjov. Og undskyld men når de siger det, så forstår jeg virkelig ikke hvad de mener!!! For det synes jeg jo ikke og så får jeg dårlig samvittighed over at ville tage det fra dem. Jeg er jo ikke dum, så jeg ved også godt at denne situation ikke er holdbar, jeg ved bare ikke hvad jeg skal. Jeg har sagt SÅ mange gange til ham at vi skal snakke om det. Men når det så endlig lykkes mig at snakke med ham om det, så giver han mig bare ret, eller siger han "det ved jeg ikke" ggrrrr...
Efter bruddet med børnenes far har jeg taget god tid til at lære mig selv at kende på ny. Men som jeg skrev længere oppe, hvad kan man forlange af en papfar?
Det afsnit hvor du skriver om blommen i et æg og maling der er tørret...Det forstår jeg ikke. Vil du forklare det for mig? Og hvilket ansvar mener du?
Hvorfor mener du at han kunne være et familiemedlem?
Jeg er ikke helt med
.
med familiemedlemmet mener jeg, at det ikke lyder til at I hverken har kærlighed eller lidenskab mellem jer.
Det lyder som om han nasser på dig. og mht "at male sig op i et hjørne", så lyder det på mig, som om at du engang var forelsket og nu er du det ikke længere og at du kun lader ham blive i dit liv pga dårlig samvittighed.
Mht børnene så tror jeg de på længere sigt bliver meget gladere af at have en glad mor
og børnene skal nok kunne blive rigtig glad for en anden mand, der behandler dig, ligeså godt som du fortjener 
Jeg er rigtig ked af at høre om dit tidligere forhold, hvor er det flot at du er kommet væk og videre

det lyder til at du har det godt i dag, men mit råd er nok at du sætter højere krav til hvad en partner skal kunne bidrage med, både ift. dig og dine børn og jeres familieliv